Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Bezpiecznik, przekaznik swiec Sharan AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam.
Sharan 2003 rok silnik AUY. Problem mam z tym ,ze mam brak napiecia ma listwie swiec zarowych.Kontrolka nawet przy mrozach zapala sie na kilka sekund.Swiece nie grzeja.
Czy wie ktos gdzie znajde bezpiecznik i przekaznik o jakim numerze? Co jeszcze moze byc problemem?
W szukajce jest balagan i nie ma jasnych odpowiedzi i konkretnych.
PRZEKAŹNIK 103 ZA skrzynką bezp
bezp nr 34 10A
Ok , dzieki! A ten bezpiecznik jest tez za skrzynka? Oblukam to, raczej nie slysze zeby przekaznik pstykal.
Cześć wszystkim,

Chciałem zapytać o przekaźnik świec żarowych w moim Seacie Alhambra 1.9TDI 98r. 110KM. Nie grzeją świece żarowe, w VAGu wyświetla się błąd przekaźnika (01266), którego nie da się skasować. Który to konkretnie przekaźnik? 109 czy 103(za przekaźnikami obok bezpieczników 40A) ?

Po załączeniu zapłonu zapala się na chwilę kontrolka świec, po odpięciu czujnika temp, kontrolka świeci sporo dłużej, ale świece nadal nie grzeją (sprawdzane na listwie samochodową neonówką). Czujnik temperatury sprawdzony VAGiem, w sterowniku silnika temperatura ok, ale w sterowniku licznika blok 1 albo 2, obok przebiegu pokazuje temperaturę 50stopni (nie jestem pewien czy to ta temperatura, ale chciałem sprawdzić czy do licznika dochodzi odpowiedni sygnał o temperaturze)

Przekaźnik 109 kupiłem nowy, który tak samo jak stary, łapie po załączeniu zapłonu, 103 wygląda w środku jak nówka - nie zaobserwowałem urwanych lub zimnych lutów, nie łapie po załączeniu zapłonu. W sumie jedynie co zostało to sprawdzić przewód od przekaźnika do listwy świec lub komputer silnika ecu, ponieważ po pierwszym podłączeniu był błąd uszkodzonego sterownika, po skasowaniu po 3 godzinach grzebania już nie wystąpił.

Nie sprawdzałem tego przewodu od przekaźnika do listwy, bo nie chcę na pałę szukać.

Pozdrawiam
mój teściu kiedyś jeździł 5 lat sharanem i nie grzały mu świece, temperatury ujemne po -20 a auto odpalało ciężko bo ciężko ale dawało radę , ja wszedłem do rodziny i teściu mi powiedział że ciężko pali jego sharan , to pierwsze moje pytanie to czy wszystkie bezpieczniki są ok,powiedział że tak sprawdzał kilkakrotnie,w końcu wziąłem auto któregoś dnia i sam sprawdziłem, okazało się ze bezpiecznik od świec był zaśniedziały i nie podawał prądu, po wymianie na nowy (40A jak dobrze pamiętam)świece zaczęły grzać teść nie wierzył że sharan potrafi tak pięknie palić w ujemne temperatury ,sprawdź dokładnie bezpieczniki te duże pod kierownicą
Sprawdzone wszystko oprócz przewodów.
Pany, jak dostać się do przekaźników. Grzebałem dzisiaj i nie mogłem wywalić skrzynki z bezpiecznikami, zdjąłem lewą stronę deski rozdzielczej i odpiąłem te dwa białe klipsy, które blokują niby te zawiasy - i co z tego jak skrzynka ani drgnie, tylko paluchy pozdzierane do krwi o ostre krawędzie plastików ...

Za co odpowiada przekaźnik 29 ?
Witam.

W oryginale przekaźnik 29 w SGA nie występuje, jest on albo z Golfa albo z innego osobowego vag-a, w SGA jest 39, obydwa odpowiadają za sygnalizację nie zapiętych pasów, jak sięgam pamięcią, chyba że ktoś nim zastąpił inny, dla pewności musiał byś podać położenie tego przekaźnika.

Pozdrawiam
yyyyyy przekaźnik ..... Miał być bezpiecznik Big Grin
Trzeci w kolejce od lewego brzegu, na samym dole mocowane poziomo.
W TDI od niczego (dotyczy benzyny), nie mam u siebie konektorow w tym miejscu
Co do „otwarcia” modułu, na gorze masz profilowany płaskownik obejmujący moduł jest przykręcony torxem do blachy deski

Nie udało mi sie znaleźć lepszego zdjęcia ta blacha na gorze jest przykręcona
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie