Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: AUY po odpaleniu ma nierówne obroty, po czym ustają
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witajcie.
Pojawił mi się problem w moim Shariku.
Zaraz po odpaleniu auta - rano - silnik nierówno pracuje, jak również muszę go dłużej kręcic by zaskoczył. Jakby nie pracował na jeden gar lub cos w tym stylu. Gdy nieco pochodzi, ok 1min praca sie uspakaja i każde następne odpalenie pracuje prawidłowo. Do czasu dłuższego, np nocnego postoju, gdzie sytuacja się powtarza.

Nie wiem, czy ma to związek z ilością paliwa w zbiorniku, gdyż problemy te występowały, gdy paliwa miałem na jakieś 50km - wg wskazań FIS'a. Teraz mam zatankowane auto do pełna i Sharik pali na dotyk a praca silnika jest równa.

Czy przychodzi Wam cos na myśl, co to mogłoby być?
Już myślałem, że przy wymianie rozrządu coś spierniczyli, ale teraz, na pełnym baku jest OK, więc to raczej nie rozrząd.
Poszukaj dobrze, było wałkowane. Może ci paliwo ściekać z przewodów - nieszczelność.
Albo sprawdź świece. U mnie było podobnie, z tym że cudem odpalał bo miałem uwalone 3 sztuki, dobra była tylko na 2gim garze. Po wymianie jak ręką odjął.
Paliwo scieka z przewodow, a czy przy pelnym baku by nie sciekalo? Bo odkad mialem caly zbiornik to palil pieknie od pierwszego razu. Teraz mam 1/4 baku bo przejechalem 650km, wiec rano zobacze jak bedzie sie zachowywal.

Tez mi przyszly na mysl swiece, ale problem ustal po zatankowaniu, a temperatury podobne.
No wiec przy 1/4 zbiornika juz troszke gorzej pracowal po odpaleniu.jakies pomysly?
sprawdź jak wygląda filtr w pompce paliwa czasami zbiera się tak taki szlam i utrudnia zaciągnięcie paliwa na stracie. Miałem tak kiedyś w skodzie najpierw problem byłz odpalaniem aż zgasła w czasie jazdy i nie chciała zapalić po wyjęciu z baku pompki okazało się że całe to sitko było zapchane czarnym mułem, po wyczyszczeniu cały problem jak ręką odjął.
Witam najprawdopodobniej uszczelniacze na pompowtryskach ja tak miałem po wymianie na jakiś czas się uspokoiło niestety wada tych aut po przejechaniu paru tysięcy kilometrów wypracowuje się głowica
tak,obecnie też mam ten problem,byłem u mechanika i też u mnie to potwierdził pod pompkami wymiana uszczelnień,dzionek roboty jak stwierdził 130 części,100 za robote
W godzinę to robie bez problemu. Niekiedy tak mieszam tymi pompkami ze się gubię która gdzie była. Więcej zabawy z tym odkrecaniem pokrywy i innych bzdety wkoło jak samej wymiany pompek. Oringi to 45 zł na jedną pompkę. Z allegro to można sobie tylko biedy narobić niektórymi origami.
Przekierowanie