Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Dogrzewacz wyłancza się po paru minutach...
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Witam
Zacznę od przebiegu całego "dramatu"
Miałem problem z dogrzewaczem wywalał błąd 1409 po wyczytaniu na różnych forach doszedłem do wniosku, że trzeba zajrzeć do dodatkowej pompi płynu chłodzącego. Oczywiście szczotki były zjechane więc je wymieniłem i pompka ruszyła. Następnie dostrzegłem, że nie chodzi pompka paliwa więc wziąłem kontrolkę w ruch i mierzyłem czy dostaje impuls (nie dostawała). Pomyślałem, że to jest kabel więc zacząłem od sprawdzenia czy jest impuls na początku kabla i też nie było. Sama pompka paliwa sprawna.
Następnym krokiem był wymiana pieca na nowy oraz rozbudowanie o ogrzewanie postojowe. Pomyślałem że to będzie koniec problemów, jednak tak nie jest. Piecyk się rozpala i po chwili gaśnie. Słychać jak pompka obiegu cieczy mieli po chwili włącza się wiatrak a następnie słychać pompkę paliwa. Obojętnie czy to na postojowym czy w pracy jako dogrzewacz. Podpoiłem się Vagiem do pieca i pokazało mi błąd 1410 Przegrzanie.
W tym momencie nie wiem co myśleć ale wszystko mi podpowiada że pompka obiegowa cieczy chłodzącej jednak tą słychać dość dobrze.
Zrobione zostało:
-wymiana pieca na nowy
-wymiana szczotek pompki cieczy chłodzącej
-sprawdzenie kabli
-dołożenie postojowego z pilota
-sprawdzenie pompki paliwa
Macie jakieś pomysły? Wymiana pompki cieczy chłodzącej na nową? Czy może jeszcze coś czego nie wiem?
Witam moze po prostu masz zapowietrzony układ chłodzenia w takim wypadku będzie się przegrzegrzewał i wyłanczał albo sterownik masz padnięty
niech wysyla piec do stefano i po problemie bedzie. Szkoda kasy na szukanie dziury w calym. Janusz ma zaplecze do takich poszukiwań i duzo czesci zamiennych ktore moze podmieniac dowolnie.
Piec nowy na gwarancji 2 dni w aucie. Jak odpowietrzyć piecyk?
witajcie, kolego aby odpowietrzyć piec odkręć go od karoseryj i opuść do dołu nie odczepiając węży, przytrzymaj go w tej pozycji,dobrze aby ktoś włączył zapłon wtedy ruszy pąpa obiegu płynu i wypchnie powietrze do zbiorniczka.pozdrawiam.
A nie doczytałem ze masz błąd 1410 a myślałem ze tylko 1409. Podstawowe pytanie czy podpisać węże wodne odpaliłem silnik ale bez podpisania jeszcze wiązki elektrycznej? Pięć musi wisieć tylko na wezach a nie przymocowany do obudowy i podwozia. Masz tym piecem troszkę pokręcił jak silnik pracuje wiec i pompka wodna elektryczna.
Czyli powietrza być nie powinno bo tak robiłem zaraz po zamontowaniu na odłączonym kablu odpaliłem auto i ruszanie piecem żeby się odpowietrzył. Spróbuję jeszcze raz a jak to nic nie da to chyba spróbuję pompkę na nową może się łopatki oberwały i ma za mało mocy żeby przepompować tak daleko. Sam już nie wiem, albo dostałem wadliwy piecyk.

edit. piec nie był przykręcony.
witajcie. wesol przeczytaj to co napisałeś nawet profesor Miodek by cię nie rozszyfrował pozdrawiam.
Trzeba dobrze pokręcic tym piecem. Mam nadzieje ze węży tez odwrotnie nie podpisze. Pompkę zostaw w spokoju. Jeśli chodzi to pompuje. Ewentualnie dziabniety sterownik pieca. Od kogo ten pięć kupiłeś?
W popularnym zagranicznym serwisie aukcyjnym nowy (nie używka) gość sprzedaje tego więcej. Prowadzi również sklep internetowy i tam jest nawet w tej samej cenie. Po piecu naprawdę widać że nowy a nie regenerowany. Jutro spróbuję jeszcze raz odpowietrzyć może rzeczywiście to tylko powietrze. Dość sporo płynu mi uciekło więc może jednak powietrze.

edit.
Jak powinny być podpięte węże? Ten idący w stronę silnika jako wejście do pieca czy jako wyjście z pieca?
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie