Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: AUY - bardzo ciężko odpala
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
WITAM WSZYSTKICH nie znalazłem nic podobnrgo to założyłem nowy wątek a mianowicie moj szaranik AUY jak w temacie 2001r jest z nim tak dzis bylo -13 i juz sam nie odpalilAngryAngryAngry musialem go brac na kable kreci lapie ale nie odpala krecilem go z 6 razy swiece grzeja wszystkie sprawne lecz przy takiej temperatuze tylko jakies 10 sek wiec nie wiem czemu tak krótko synchronizacje walka mam 0 i sakacze mi czasami -0.6 wiec jest ok podpowiedzcie prosze co dalej szukac pompa w zbiorniku dziala slychac jak sie paliwo przelewa powiedzcie mi czy moze to byc przyczyna pompy tandemowej czy moze uszczelnienia pompowtryskow jak juz go odpale i odrazu zgasze to odpala od kopa jak to sie mowi wiec juz zglupialem pozdrawiam i czekam na pomocBig GrinBig GrinBig Grin
Witam serdecznie tez mam taki sam problem
u mnie to samo na razie obstawiam akumulator bo na pewno jest padaka a potem bede szukał dalej
ja jutro sprawdze akumulator od innego samochodu odpola odrazu pierwszy start i napisze co sie wydazylo odrazu pozdrawiam oby pomoglo
Bateria oczywiscie tez powinna byc wydajna ale, wydaje mi się ze rozrusznik także ma cos do dego. Do tego jeszcze pasowało by się przyjrzeć układowi paliwa a dokładnie o samo paliwo oraz filtr paliwa,zresztą sami wiecie na czym jezdzicie (może letnie paliwo macie jeszcze w bakach). Czy już robiliście choć drynaż filtra paliwa??? chyba nieHuh
Dokładnie tak jak pisze Bogdan, akumulator, rozrusznik,paliwo, ja zawsze wymieniam filtr paliwa przed zimą i nie mam problemów,proponuję wlać ćwiartkę denaturatu do zbiornika w takie duże mrozy
filtr paliwa do wymiany ,lub letnie paliwo w zbiorniku,jeżeli kręcisz i łapie to brakuje mu paliwa
Wszyscy wiemy jakie mamy wspaniałe paliwo na polskich stacjach ......
Ja już zamówiłem nowy filtr, bo dzisiaj mi zdechł dwa razy w mieście Angry
No i jeszcze warto pamiętać, aby w zimie jeździć na pełnym baku, a nie na oparach - aby woda nie skraplała się na ściankach pustego zbiornika.
Miałem ostatnio podobny problem jak sie przymrozki zaczęły w listopadzie. Auto kręciło łe łe łe łe aż załapało. Stawiałem na aku bo auto kupiłem od kogoś i myśle że ma kilka latek, nie znalazłem daty produkcji a wiem że auto też troche stało nie używane więc też ma to dla aku znaczenie. Ale postanowiłem zacząć od najtańszych rzeczy czyli - świece-rozrusznik-. Pojechałem na regeneracje rozrusznika i rzeczywiscie wszystko w środku było sklejone a szczotki na wykończeniu dodatkowo koleś sprawdził mi świeczki i 3 nie grzały. Aku okazało się ze był dobry i alternator tez ładnie ładuje. Już po regeneracji zauważyłem że auto pali od pół obrotu, dodatkowo wymieniłem świeczki i teraz grzeje 2 razy i pali od pół obrotu. Miałem polo w sdi 98 rok i nigdy do baku nic nie dolewałem tylko filtr paliwa co 2 lata zmieniałem i zawsze tankuje na BP i nigdy nie miałem problemu ze jechałem i mi auto zdechło bo coś się zatkało.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie