Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: analiza logów AFN
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam,
Proszę o analizę logów narazie tylko statyczne bo siadła bateria w lapku.
Wyskakuje błąd:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
to są logi po zmianie zaworu N75

STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_243420.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_243419.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_243418.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_243417.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_243416.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_243415.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_243414.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_243413.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_243412.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_243411.html
Statyczne sa bezessowne jesli chodzi o sprawdzenie dolaodwania i jak jest ono regulowane/utryzmywane na silniku. Wezyk w ECM sprawdzales?? Kąt wtrysku do poprawy.
wszystkie wężyki wymienione na nowe
Ten co idzie z komory silnikowej do ECM też?? i sam ECM tez otwierales i wymieniles te 10 cm wezyka?? Rury dolotowe sprawdzane dokladnie czy tylko tak na odwal sie?? Pamietaj ze nie mowa jest o dziurze na "metr" tylko o malutkich wielkosci nawet nei 2 mm takze?? Narazie tylko tak zgaduje po nr bledu bo logi dynamiczne wiecej powiedzą.
A ciśnienie w 011 nie powinno się zmieniać przy on off widzę że nie ma reakcji jakby n75 nie działał opieraj się na opinii wesol to kawał fachowca w logach pozdrawiam
W sarszych silnikach jak AFN nie ma tego testu. Skzoda oczewiscie bo by bylo tez widac czy pracuje grucha itp.
A czy ten założony zawór N75 byłby też padnięty mogło to by być przyczyną?
A jaka powinna być poprawna wartość kąta wtrysku?
Jaka powinna być oporność N75?
Witam, podpinam się pod temat. Proszę o sprawdzenie logów Seat Alhambra 1.9 tdi 110 km silnik AFN. Turbo po wymianie (po regeneracji), dodam że przed wymianą problemu nie było. ECM sprawdzone rurka czysta i szczelna, przewód do dolotu wymieniony i zresztą jak większość wężyków albo wymieniona albo sprawdzona. blok 011 przełączony na nastawy grucha gruszy☺. Proszę o pomoc w temacie.
dopiszę tylko że notorycznie na przemian pojawiają się błędy 519, 575. Auto albo przechodzi w awarię albo muli. Dołączyłem logi grup 001, 003, 004
Przeladowuje turbina. Zapewne geo stoi na dębowo.
Stron: 1 2
Przekierowanie