Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: sharan 2.0 tdi 2005 nie odpala jak stoi krzywo przód do góry albo na dół
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
chej witam wszystkich. posiadam vw sharana 2.0 tdi 140 KM
Problem polega na tym że jak go zostawię na noc pod skosem albo przód jest w górze albo na dół to nie odpali . kręcę kilka razy w ciskam pedał gazu. i odpali. efekt jest taki jak by nie było paliwa w pompie. przeczytałem na necie że może być to problem z nastawnikiem. macie jakieś inne pomysły. pozdrawiam
Hehe, nastawnik w 2.0 tdi no i to ze wciskasz pedal gazu to juz jest smieszne.
(12-12-2015 12:38)wesol napisał(a): [ -> ]Hehe, nastawnik w 2.0 tdi no i to ze wciskasz pedal gazu to juz jest smieszne.

hej to że nie chce odpalic to chyba norma że chcesz troch wdepnać pedał gazu to i tak nie pomaga za bardzo bo musi się z powrotem paliwo na paompować.
a tak nawiasem mówiąc tu sa pompo wtryskiwacze także tu nie ma nastawiacza proszę o pomoc jak to rozwiązać
Mozesz nawet wdepnac pedal gazu w podloge to i tak paliwa nie dostanie nawet 1% wiecej przy probie odpalania. nie ma takiej opcji bo ECM ma ustawiona dawke startowa wg mapy i tu dotykanie pedalu gazu nic nie daje bo póki silnik nie osiagnie obrotow zadanych nie przejdzie w podawanie paliwa wg potencjometra gazu pod prawym butem. Co masz nei tak to nie wiem ale napewno przydalaby sie pelna diagnostyka. moze pompa tandemowa moze uszczleniacze na pompowtryskach, moze same pompowtryski-tak mozna zgadywac dość dlugo.
(12-12-2015 13:22)wesol napisał(a): [ -> ]Mozesz nawet wdepnac pedal gazu w podloge to i tak paliwa nie dostanie nawet 1% wiecej przy probie odpalania. nie ma takiej opcji bo ECM ma ustawiona dawke startowa wg mapy i tu dotykanie pedalu gazu nic nie daje bo póki silnik nie osiagnie obrotow zadanych nie przejdzie w podawanie paliwa wg potencjometra gazu pod prawym butem. Co masz nei tak to nie wiem ale napewno przydalaby sie pelna diagnostyka. moze pompa tandemowa moze uszczleniacze na pompowtryskach, moze same pompowtryski-tak mozna zgadywac dość dlugo.

pompowtryski 3 sa ok a 1 jest w górnej tolerancji przy 300 tys miałem uszczelke robiona pod głowica i wałki rozrządu wymieniane na nowe w serwisie powiedzieli że coś głośno chodzi ale nie wiedzą na 100 procent dla czego dzieki
co znaczy ze jeden jest w gornej tolerancji. Tolerancji czego??
Może chodzi po prostu o korekty.
Głośno chodzi.? PD ma taką twardą charakterystykę pracy i nic z tym nie zrobisz.
To żadne stwierdzenie po korekcjach. Poza tym jak jedna pompka pogania to inne muszą dlawic.
hej uporałem się z moim problemem z odpalaniem jak krzywo stoi.
problemem były sparciałe uszczelki pod pompowtryskami do tego gniazda były wyrąbane i problem znikł. do tego jeszcze doszło regulacja pompowtrysków i wszystko ok. teraz stoi jak chce i pali do szczału. nie pali na trzy gary, pozdrawiam
(29-01-2016 22:40)jacek1234 napisał(a): [ -> ]nie pali na trzy gary, pozdrawiam

No to jak w końcu, wszystko jest wporządku, czy nie pali na trzy gary ?! Huh
Przekierowanie