Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 005121 - EGR Valve (N18): Short to Ground
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Kastracja czyli usuniecie programowe takeigo EGRa kosztuje u tunera okolo 300 zl. RObiac jakis program czyli chiptuning taka operacje juz masz zazwyczja w cenie tylko kwestia zebys o tym mu powiedzial ze sobie to życzysz. Ewentualnie pozbycie sie DPF'a to dodatkowy koszt. Placac okolo 1500 zl moze nawet mniej to wykastrujesz i DPF i EGR i podniesiesz moc w aucie. Tym sposobem nie bedziesz mial problemow w przyszlosci z autem i wydatkow na smieszny plyn do wypalania tego DPFu.
Jednak zaworu nie będzie bo brak na magazynie.Znalazłem firmę która usunie to elektronicznie za 300 zl. Rozrzut jest bardzo duży bo jedni zasilali nawet 800:/


Mam jeszcze pytanie co do mechaniki...czy tuner wyrzucając Egr z programu zamyka go w jakiś sposób?Co z chlodniczka spalin? Demontuje się ją?
Tak wyglada twoj EGR:

[Obrazek: min_6e27cdcaf6305b2f0a6a530190e2d.jpg]

I jesli nie ma szczlenosci na tym elemencie zaznaczonym na zielono to masz wcisnac ten grzybek w strone jak pokazuje strzalka czerwona i ten grybek juz tak zotanie i po wyprogramowaniu tego EGR'a w sterowniku juz nigdy sie on nie otworzy. Nie bedzie juz z nim nigdy w życiu problemow. Ja bym komplesowo zrobil tal ze wywalił EGR, wywalił DPF i zrobil moze jakis jeszcze wirus na pare koni wiecej. Koszt takiej uslugi powinien byc okolo 1500 zl za calosc.
Jestem już po zabiegu usunięcia EGR. Tuner stwierdził, że nie moze usunąć samego EGR bo mam mokry DPF. Rzekomo bierze on udział w dopalaniu DPF.
Sprawdziłę stopień zapełnienia filtra i wyszło mu 70%. Za 900 zł usunął fizycznie DPF +egr off. Namawiał mnie jeszcze na podniesienie mocy do 170 KM za 600 zł. Mam lekkie obawy przy tym silnikuSmile
Obawy sa na tym silniku zawsze. Niestety to dretwa jednostka. Nie znasz dnia ani godziny. Trzebaby zmienic naped pompy oleju by bylo to jako tako pewne auto. Oczewiscie tez trzeba wykastorwac o ten DPF bo to tez tylko powoduje ze sie silnik zaciera poniekąd. Moc silnika to czy to jest maksymalna 140 czy 170 to zanda roznica. TO nadla max tylko a jak jezdzic bedziesz i jak bedziesz to wykozystywal to calkiem inna sprawa. Caly czas nei uzytkujesz 170 koni bo jakby zrobic jakes wyliczenia statystyczne ile sie wykozystuje tej mocy maksymalnej to pewne by wyszloze nawet nei pol procenta. Tak tylko tyle. Czemu?? Bo moc maksymalna wykozystamy praktycznei tylo wtedy gdy rownowazy sie nam siła motoru z siła oporu czyli np jadac z predkoscia maksymalna. Dlateog nawet na hamowni nie idzie zmierzyc mocy maksymalnej np na pierwszym czy drugim biegu. Zreszta przyrost 30 koni a procentowo to cos kolo 20% to zaden wyczyn to nie 200% przyrostu. Zaledwie liżniecie w sofcie.
Koledzy borykam się również z tym problemem czy inwestować dalej kasę w naprawę egr czy pozbyć się tego raz na zawsze razem z Dpf ma może ktoś doświadczenia jak to wpływa na normy emisji spalin czy nie będzie problemu na corocznym przeglądzie technicznym
Już są problemy. Teraz będą wszyscy zakładać ustrojstwa. Ja kata mam w piwnicy. Wyciachalem ale go wspawam ponownie.
Czyli póki co chyba jednak będę próbował ratować te ekologiczne ustrojstwa żeby nie narobić sobie jeszcze większych kosztów i problemów chyba jeszcze przyjdą czasy że będzie trzeba wrócić do starszych modeli aut Undecided
Niestety rolę się odwracają. Zresztą tylko patrzeć jak zaraz nie wjedziesz do jakiego Szczecina Poznania czy Wawy bo nie będziesz miał w starym kiblu eko filtra i normy euro. Cóż będziemy przechodzić na elektryki.
Hej. Odśwież trochę temat.Mam ten sam błąd i mam pytanie jak zgłosił się Wam ten błąd?check engine?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie