Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 1.8t AWC-Turbo przeładowuje, proszę o analizę logów.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
To mój pierwszy post więc chcę się przywitać.
Z tego co zauważyłem w logach sprężarka mocno przeładowuje, ale dlaczego to już nie mam pojęcia. Proszę o analizę logów. Jeśli czegoś brakuje to dorobię i wstawię jak najszybciej.


Grupa 114: http://vaglog.pl/log_238255.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_238254.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_238252.html
Grupa 033: http://vaglog.pl/log_238250.html
Grupa 118: http://vaglog.pl/log_238260.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_238259.html
Grupa 002: http://vaglog.pl/log_238258.html
Grupa 115: http://vaglog.pl/log_238257.html

Przed zrobieniem logów nie miałem żadnych błędów a po fakcie pojawił się następujący:
1 Fault Found:
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-10 - - - Intermittent

Przy zwykłej jeździe ten błąd nie wyskakuje.
Dodam jeszcze, że mam zmienioną mapę na około 185kM ale przed zmianą występował taki sam problem.
Co o tym myślicie? Proszę o pomoc.
Rób ligi z pedalem gazu w podłodze!
To są logi z pędzlem w podłodze ale nie krecilem bo wyżej jak 4500rpm.
Widzę, że te logi to jakiś ciężki temat. Nikt z 88 czytających nie potrafi nic powiedzieć? Panowie! Pomocy bo mi w końcu turbina wystrzeli zanim ktoś się wypowie.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...555/005461
Sprawdzaj po kolei,zaczął bym od n75
Witam.
Moje objawy są następujące:
Po wciśnięciu pedału gazu w podłogę auto pięknie się rozpędza. Przy 2500 zaczyna być słychać szum z silnika a następnie spust powietrza (zawór DV albo jakiś inni zawór zabezpieczający) i przyspieszenie spada. Następnie auto znów się ładnie zbiera (czasem jest jeszcze jeden mały muł w okolicach 3000). Zauważyłem też, że jeśli po tym spuście powietrza od razu zdejmę nogę z gaz, wychamuje do 1300rpm i znów wcisnę gaz do spodu, to wcześniejszy objaw znika i auto ładnie kręci się aż do końca zakresu (log grupy 115 od 86s). Auto ma zmienioną mapę na 185km, zawór DV wymieniony na nowy oryginał. Niepokoi mnie również odczyt z czujnika kata przepustnicy (log grupy 060 i trochę zepsuty log grupy 003). Pomimo wcisniecia pedału w podłogę odczyty są jakieś dziwne.
LOGI:
Grupa 000, 001: http://vaglog.pl/log_239752.html
Grupa 002, 001: http://vaglog.pl/log_239753.html
Grupa 003, 001: http://vaglog.pl/log_239754.html
Grupa 015, 016: http://vaglog.pl/log_239755.html
Grupa 030: http://vaglog.pl/log_239756.html
Grupa 031: http://vaglog.pl/log_239757.html
Grupa 032: http://vaglog.pl/log_239758.html
Grupa 033: http://vaglog.pl/log_239759.html
Grupa 060: http://vaglog.pl/log_239760.html
Grupa 114: http://vaglog.pl/log_239761.html
Grupa 115: http://vaglog.pl/log_239762.html
Grupa 118: http://vaglog.pl/log_239763.html

Proszę o jakąś poradę bo sam to już tego nie ogarniam.
Z góry dziękuję za pomoc.
I jak? Żadnych pomysłów? Kicha. Coraz bardziej martwi mnie ta sytuacja i mam obawy jak długo turbo wytrzyma.
Odświeżam temat. Wyczyściłem N75 i zauważyłem poprawę.Teraz nie przeładowuje mi do końca zakresu i jeszcze trochę ale o 0,27 bara. Logi poniżej:
Grupa 003, 117, 118: http://vaglog.pl/log_245150.html
Jak widać maksymalna wartość to 2270 a zadane w tym momencie jest 2000 (auto jest po programie). Zauważcie też jak świruje przepustnica, żeby to ogarnąć i nie rozwalić turbo. Nie jestem pewien czy wartości N75 są poprawne a nie chce w ciemno kupować nowego bo to koszt 430zł. Jest też objaw który występował już wcześniej ale nie wiązałem go z tą sprawą. Po wciśnięciu pedału przyspieszenia do spodu i osiągnięciu około 2800rpm zaświeca się kontrolka EPC i razem z nią wyłącza się ESP co objawia się zapaleniem kontrolki na zegarach. Po osiągnięciu 4000rpm kontrolka EPC gaśnie ale nie włącza się ESP. Próbowałem włączyć go przyciskiem ale nie reaguje. Dopiero ponowne uruchomienie silnika przywraca wszystko do normy. Po takim epizodzie w komputerze nie zapisują się żadne błędy. Objaw ten występuje tylko na benzynie, na gazie go niema. Wiąże to z tym, że na gazie auto jest słabsze i nie osiąga tak dużych ciśnień w dolocie. Dodam jeszcze, że mam wyprogramowany EGR ale fizycznie jeszcze tam siedzi. Może to on nie jest do końca szczelny i robi jakieś zawirowania w układzie. Co wy na to? Ja bujam się z tym już dwa miesiące czyli od kiedy zrobiłem pierwsze logiAngry
Przekierowanie