01-09-2011, 22:17
Witam
Jak w opisie dodam ze chodzi o Seata Alhambra rok 2002 poj 1,9 TDI 115KM, a historia zaczela się od tego ze wymienialem pompe abs-u bo swieca się kontrolki abs, eps i miga reczny blad jaki vag wskazuje to brak lacznosci z centralka, do tego sie narazie przyzwyczailem ale przed zima trzeba zrobic... po wymianie pompy nie bylo poprawy a wskazalo na czujnik kola, pojechalem kupic i co hamulce odpowietrzone a dzieja sie takie rzeczy pierwsze wcisniecie hamulca jest okej drugie wcisniecie hamula i pedal twardy jakbym kolek mial pod pedalem, przygazuje mu sie i juz jest okej, a potm historia dalej ta sama za pierwszym razem ok za drugim twardy i auto leci i tylko patrzec... co moze byc powodem? Pomocy!!!Sprawdzalismy podcisnienie to tracil na jednym z zaworow zwrotnych czy jakis tam, wymienilismy...manometr pokazuje ze nie traci podcisnienia uklad a objaw nadal taki sam. Co myslicie serwo???Czy pompa vacum??? Ta druga raczej okej bo silnik dziala prawidlowo a jemu tez potrzebne podcisnienie do egr-a... za co sie zabrac bo nie chce wymieniac polowy auta???Czy plyn jego wlasciwosci lub zbyt duzy stan moze miec na to wplyw i takie objawy?
Liczę na fachowcow i tych co moze mieli podobne problemy i zaradzili temu.
Jak w opisie dodam ze chodzi o Seata Alhambra rok 2002 poj 1,9 TDI 115KM, a historia zaczela się od tego ze wymienialem pompe abs-u bo swieca się kontrolki abs, eps i miga reczny blad jaki vag wskazuje to brak lacznosci z centralka, do tego sie narazie przyzwyczailem ale przed zima trzeba zrobic... po wymianie pompy nie bylo poprawy a wskazalo na czujnik kola, pojechalem kupic i co hamulce odpowietrzone a dzieja sie takie rzeczy pierwsze wcisniecie hamulca jest okej drugie wcisniecie hamula i pedal twardy jakbym kolek mial pod pedalem, przygazuje mu sie i juz jest okej, a potm historia dalej ta sama za pierwszym razem ok za drugim twardy i auto leci i tylko patrzec... co moze byc powodem? Pomocy!!!Sprawdzalismy podcisnienie to tracil na jednym z zaworow zwrotnych czy jakis tam, wymienilismy...manometr pokazuje ze nie traci podcisnienia uklad a objaw nadal taki sam. Co myslicie serwo???Czy pompa vacum??? Ta druga raczej okej bo silnik dziala prawidlowo a jemu tez potrzebne podcisnienie do egr-a... za co sie zabrac bo nie chce wymieniac polowy auta???Czy plyn jego wlasciwosci lub zbyt duzy stan moze miec na to wplyw i takie objawy?
Liczę na fachowcow i tych co moze mieli podobne problemy i zaradzili temu.