Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Problem z hamulcami - twardnieje pedal
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam

Jak w opisie dodam ze chodzi o Seata Alhambra rok 2002 poj 1,9 TDI 115KM, a historia zaczela się od tego ze wymienialem pompe abs-u bo swieca się kontrolki abs, eps i miga reczny blad jaki vag wskazuje to brak lacznosci z centralka, do tego sie narazie przyzwyczailem ale przed zima trzeba zrobic... po wymianie pompy nie bylo poprawy a wskazalo na czujnik kola, pojechalem kupic i co hamulce odpowietrzone a dzieja sie takie rzeczy pierwsze wcisniecie hamulca jest okej drugie wcisniecie hamula i pedal twardy jakbym kolek mial pod pedalem, przygazuje mu sie i juz jest okej, a potm historia dalej ta sama za pierwszym razem ok za drugim twardy i auto leci i tylko patrzec... co moze byc powodem? Pomocy!!!Sprawdzalismy podcisnienie to tracil na jednym z zaworow zwrotnych czy jakis tam, wymienilismy...manometr pokazuje ze nie traci podcisnienia uklad a objaw nadal taki sam. Co myslicie serwo???Czy pompa vacum??? Ta druga raczej okej bo silnik dziala prawidlowo a jemu tez potrzebne podcisnienie do egr-a... za co sie zabrac bo nie chce wymieniac polowy auta???Czy plyn jego wlasciwosci lub zbyt duzy stan moze miec na to wplyw i takie objawy?

Liczę na fachowcow i tych co moze mieli podobne problemy i zaradzili temu.
ja na wolnych obrotach to Vacum pompa jak przy jeździe i wysokich obrotach to raczej Serwo. Z twego pisałeś wygląda że przy do daniu gazu jest lepiej to raczej Vacum.
Na początku sprawdź węże od Vacum pompy bo możesz mieć dziur i wtedy traci ciśnienie i tak się dzieje.
ten nieszczesny waz od vacu pompy do serwa jest dosc sztywny i jakby plastikowy. Zdarza sie ze pęka lub poporstu ma nieszczelnosc na łaczeniu i wlasnie pierwsze pompniecie to jeszcze ejst tej próżni na tyle ze wspoma hamulca jest nastepne depniecia i nie ma prózni wiec i nie ma wspomy hamulców.
wesol właśnie dlatego to napisałem o wężu miałem tak w Octavii jak zobaczyłem cenę węża to uszczelniłem go sam włóknem szklanym czyli reperaturką do dziur w blacharce , owinąłem posmarowałem i za chwile stwardniało i po problemie.
a ja mialem w poprzednim golfie. Na forum golfa to przypadek ze tak powiem codzienny i bylo to juz kilka razy walkowane. dodam ze w oplu to samo bywa.
Przekierowanie