Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Części do turbosprężarek
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jak to jest? Dzwoniłem do kilku firm regeneracji turbosprężarek i byli tacy co oferują części garett a z tego co wiem to garett nie produkuje zastępczych części do turbosprężarek. Z tego co mi wiadomo najlepsze części robi melett. Co wy na to?
Zadzwon do moto remo to sie dowiesz co i jak. Melet nie jest zly ale tu nei a takiej opcji by ktos ci zrobil regeneracje nawet na czesciach meleta za 600 zl. Regeneracja na tym producencie to okolo 900 zl a nawwt wiecej. Zapytaj w tej firmie co i jak bo ja dzwonilem tak chyba ze dw alata temu i nie pamietam. Garrett nie oferuje w sprzedazy czesci do suszarek na VNT. Nie i koniec nie ma bo wola sprzedawac cale turbiny a turbiny nie sa takie drogie tylko my malo zarabiamy. Zibacz ze w Nrwegii kolega pracuje w aso VW i tam suszarka kosztuje okolo 4000 zl i wymiana czyli praca mechanika to 4-5000 zl wiec nie jest to takie mega drogie zwazywaszy ze tam sie zarabia 4 razy tyle co taka suszarka. CO do suszarem typu GT1749 czy to do ASZ czy do ARL czy do AUY to jz juz uwazam z enie ma sie co uwsteczniac. To stary typ suszary ktory nie jest ani wydajny ani nie wstaje za szybko a do tego ma przypadlosci z zapiekaniem sie geometrii. Wole cos nowszego na bazie GTB.
Zdecydowałem o wysyłce do polecanego przez mechaników autoryzowanej stacji Melett do Stalowej Woli Bosch Service http://www.melettpolska.pl/authorised_workshops.php tu na stronie jest wykaz serwisów w Polsce. Dzwoniłem do tej firmy co pisałeś, ale oni tylko nowe, a ceny to kosmos za nową wołają 3000 zł. Myślę , że będzie dobrze po regeneracji to w końcu mała fabryka turbin robią tego setki i ponoć nie ma problemów i co najważniejsze jest gwarancja Meletta, a to się liczy. Może będzie trochę drożej, ale jakość musi kosztować taka prawda. Poz.
twoj wybor. Pewnie zaplacisz nie mniej jak tysiac a tu juz by mozna zakupic gotowe turbo przerobione na wieksza moc np GTB 1756 ktore ze tka powiem bedzie wieczne w takim aucie jesli nawet tylko zrobisz softa. A takie tutrbo GTB jest piec razy lepse jak te serii GT ktore juz jest ze tak powiem archaiczne.
a co myślicie o rdzeniach KSJ1288 z allegro? miał ktoś styczność? rdzeń kosztuje ok.350 zł warto ?
Dzięki za polecenie, właśnie poszukiwałam tego rodzaju oferty Smile
mnie ostatnio padła w te duże mrozy i mam naprawdę problem... nie mogę znaleźć nic sensownego w normalnych pieniądzach... wiem, że to są koszty ale nie sądziłem że aż takie
Przekierowanie