Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę logów AJM
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Proszę jak w tytule zmieniona gruszka wyczyszczona geometria.
http://vaglog.pl/log_234512.html
http://vaglog.pl/log_234511.html
Nie ma tragedii ale nie masz czasem luzu na oczku gdzie zapinasz gruszke do łapki od zmiennej geometrii?? N75 wymienialeś/ czysciles??

To napewno tez jest AJM bo cos dziwne to zadane doladowanie jak na AJM dosc niskie.
pisze na obudowie rozrządu AJM to chyba AJM. Własnie oczko zostawiłem oryginalne bo nowe miało luz jak szlak, z N75 nic nie robiłem zacięta była geometria a to auto znajomego a ja robiłem to u siebie więc się podjąłem pomóc i jemu nie wiem tylko ile mu powiedziec za taką prace trochu czasu jak by nie było trzeba poświęcic. coś trzeba zrobic z N75. Dlaczegojest takie przeładowanie z dołu.
był ten znajomy w Krakowie po tej mojej robocie tym golfem i okazuje się że tylko na 6 biegu odcina mu moc co to może być mówił że na niższych biegach na żadnym do ilu by nie kręcił nie odetnie wsadzi 6 za chwilę zak. co mógłbym jeszcze zobaCzyć doradzicie.
Jesli zaworek N75 jest pewny. wezyki takze sa okej( mowa o dziwo raczej ktory sie lacyz z filtrem powietrza- jest taki co idzie z N75 i jeszcze innych elektrozaworkow wezykiem do filtra powietrza dolotowego do silnika). Z tym ze raczje stawiam ze turbo sie pryzcina i nie patrzyl bym na to ze reka ta lapak pieknei niby chodzi a gruszka nei steruje tym tak agresywnie tylko rusza nia po pol milimetra czyli bardzo malej sily uzywa.
ok zagladne
Przekierowanie