Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Ciężko odpala/kopci 1.9TDI 110KM - zimny i nie tylko
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Może ktoś juz miał takie objawy, taki problem, albo ktoś ma jakiś pomysł, od czego mam zacząć szukać, lub co to może być.

silnik 1,9 TDI 110KM

Mianowicie.
czasami, nie zawsze, na zimnym lub lekko ciepłym silniku, kręci ale nie odpala... dopiero po bardzo długim kręceniu załapuje( od strzała, tylko ze musi baardzo długo kręcić) ojciec ostatnio wziął się na sposób i zauważył, że jak taka sytuacja występuje, wrzuca samochód na luz, przepycha go kilkanaście centymetrów i odpala od strzała, bez zbędnego kręcenia.

jakieś pomysły? robi się to coraz częściej i coraz bardziej jest uciążliwe...
albo sie zapowietrza albo rozrusznik przyciera sie lub aku juz nie jest wydolny na tyle by zakrecic pozadnie rozrusznikiem. Zazwyczja wszytsko po trochu jest. Trzeb aby zrobic loga obrotów przy kreceniu rozrusznikiem odpinajc wtyczke np od pompy by nie podawal paliwa.
i kat wtrysku bym sprawdził

nie był zmieniany ostatnio rozrząd ??/
kąt wtrysku na pewno jest machnięty, na vagu wychodzi 00, ale jeżdżę z nim juz ponad 1.5 roku... ale jak dotąd nie miał żadnych problemów z odpalaniem... myślałem, że to wina kiepskiego paliwa, więc wymieniłem filtr paliwa, objawy nie ustąpiły..
wesoł, mógłbyś wytłumaczyć jak mam dokładnie zrobić tego loga?
no to zacznij od kąta
logujemy jedna grupe by bylo czytelnie a praktycznie w kazdej sa obroty silnika wiec nie ma problemu. Wtyczke odpinamy z pompy by nam nie odpalil czasem. Bedzie widac jakie obroty sa przy kreceniu rozrusznikiem. Jesli bedzie 200-220 to nie ma co liczyc ze bedzie ladnie palil. Musi byc 270-300 obr.
zrobiłem mu loga jak kazałeś, rzuć okiem. wydaje mi się że jest w porządku
http://vaglog.rtnet.pl/p.godziszewski_114892.html
czyli rozrusznik i aku okej. trzeba szukac gdzie indziej. duza szansa ze sie deczko zapowietrza.
wytłumaczysz jak i co mam sprawdzic ?
przewody paliwowe, filtr, trojnik na filtrze będący zaworkiem termicznym do ogrzewania filtra paliwa( na tym trojniku sa oringi ktorymi lubi sobie powietrze przechodzic do filtra. Wezyki przelewowe z nawtryskach wymien bo to grosze kosztuje. Moze nawet byc winna sama pompa wtryskowa. WIesz te silniki maja zazwyczja pierwszy milion za sobą wiec juz moga wystepowac takie problemy.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie