Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Temperatura oleju
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Powiedzcie mi proszę jakie temperatury oleju w waszych silnikach występuje teraz w trakcie tych upałów. U mnie jak po mieście jeżdżę to tak od 95 do nawet 110 a jak wyjadę na autostradę i rozpędzę się troszkę to nawet do 125 stopni.
U mnie zatrzymuje się na 100 stopniach.
inny motor no i to co na wskazniku to nie zanczy ze musi byc odzwierciedleniem tego stanu faktycznego. Zalezy tez gdzie jest dany czujnik zamontowany przez producenta. Generalnei olej nie ma takiego ukladu chlodzenia jak uklad wodny. Czmeu turbiny nieraz poza smarowaniem i studzeniem olejem maja studzenie wodne?? Co ma nizsza temperature raczje woda czy olej. Olej krazy po calym silniku nawet po gladziach cylindrów, zaworach itp. Woda natomiast ma duzy i maly obieg czyli spore chlodzenie plus tylko biega po kanalach w bloku i w glowicy. JAk dobrze przycheblowac to olej moze miec naprawde duzą temperature.
Wczoraj na trasie. Prędkość do 140 olej 123 stopnie. Niestety nie miałem możliwości pojechać z taką prędkością więcej niż 10 kilometrów. Po wyhamowaniu do 60 km/h temperatura momentalnie spada do 107. I tak w kółko....
a czerowne pole na wskazniku od jakiej temepratury jest??
Od 120 stopni tyle ze narazie nie miała możliwości temperatura wody się podnieść powyżej 90 stopni. Ale zdążyło mi się wcześniej dwa razy ze powyżej 150 km/h temperatura cieczy się podniosła powyżej 90. Ale wtedy zwolniłem troszkę i temperatura spadła.
ale podajesz temperature cieczy teraz a przeciez gadamy o oleju. Cos mieszsz. Pytam o czerwone pole nawskazniku oleju. Chyba ze nie masz wskaznika oleju bo nie wiem. A ciecz tez jak sie podnosi przy takiej w sumie nie jakiejs wielkiej predkosci swiadczyc moze o problemie z UPG.
Odczyt biorę z mfa. Nie mam innego wskaźnika.

Płynu nie ubywa. Czysty jest. Olej tez czysty. Nic nie śmierdzi. Jak można zdiagnozować upg jeszcze?
póki co bym jezdzil i sie tym nie przejmowal bo jesli nawet to objawy sa jeszcze słabe.
UPG to nie dwa stany- to nie zarokwa ze swieci lub nie swieci. PRzecie moze przepuszczac odrobine zwlaszcza jak depniesz auto. Nic sie nie musi mieszać bo nie zawsze musi sie laczyc kanal wodny z olejowym. JAk odkrecasz korek od plynu chlodzacego to jest sykniecie??
Delikatne. Ale ledwo słyszalne.....
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
Przekierowanie