Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Prośba o ocenę logów - Golf ALH
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam!
Proszę o ocenę logów , Golfik z realnym przebiegiem 500tys+ .
Silnik 1.9 TDI ALH (90km)

Dynamiczne :
Grupa 3 : http://vaglog.pl/log_225908.html
Grupa 10 : http://vaglog.pl/log_225911.html
Grupa 11 : http://vaglog.pl/log_225909.html
Grupa 13 : http://vaglog.pl/log_225913.html

Statyczne:
Grupa 0 : http://vaglog.pl/log_225910.html

Basic Setings:
Grupa 3 : http://vaglog.pl/log_225907.html
Grupa 11 : http://vaglog.pl/log_225912.html

Silnik przy cieplejszej pogodzie (powyżej około 25-27 stopni) łapie tryb awaryjny.
Z tego co zdążyłem zauważyć to zapieczona geometria turbiny , i zużyte wtryskiwacze.
bardzo się nie znam na logach ale strasznie zaniza przeplywka wesol kiedyś mi tłumaczył że Max ech przyjmuje 1249.5 norma to ok 1150 a u ciebie 800 parę to Max albo dziura albo przeplywka szwankuje.
hmm. nie moglem wczesniej odpisac bo z tela w pracy ale przygladalem sie logom. Wyglada jakby egr sie przycinal choc w tescie niby pracuje ale tu trzebaby na probe go drania zaslepic. Przep0lywka owszem ma nieco nizsze wskazania i mozna by nawet pokuśić sie os twierdzenie ze moze byc dziabnieta bo jesli mnie pamiec nie myli to w ALH bywala boscha a te sie psuja czesciej jak pierburga. Z tym ze turbo tez z dolu lichawo wstaje pozniej powyzej 3500 jest lekki dół. Wysterowanei N75 tez nie za wysokie. Nie jestem przkeonany co do tej turbiny tez nico wlasnie z powodu ze ktos tam mogl juz łapki pchac bo dlugosc jest nieco rozregulowana- mozna by o obrót albo da skrócic ciegno suszary a przy okazji zbadac luz na wirniku suszary. ALbo jest luz na turbo poprzeczny albo nieszczelny uklad recyrkulacji spalin EGR.
Wtrysków sie nie czepiaj bo w VP nie sa zbytnio diagnozowalne.
Z racji iz turbo licho pompuje i MAF tez nisko wskazuje to duza sznasa ze EGR jest czesciowo otwarty. Od tego bym zaczął.
Już dawno przymierzałem się do czyszczenia EGR-u , ale w końcu chyba przyszła pora na niego i w najbliższym czasie się nim zajmę i go zaślepię całkowicie.
Turbina nie była w tym samochodzie wyciągana, ani regenerowana (samochód ponad 10 lat u mnie) .
Tak , przepływka jest z BOSCH-a, i teraz co sugerujecie, wymienić ją? Czy jest możliwość wsadzenia tam przepływki pierburga, czy tylko wsadzenie boscha?
O wtryskach też wspomniałem, bo przy bucie, w nocy, światła samochodu z tyłu nikną chmurze czarnego dymu.
Przydadzą się jakieś grupy jeszcze do logowania, czy te wystarczą?
SPrawdz ten EGR. PRzpelywke mozesz przemyc spirytusie itp. Weze obadaj tez. Zmienna geo napewno sie tam lekko klinuje ale to nei jest problemem. Nei wiem w jakim stanie jest ten wirnik tam bo on musi byc mega spasowany z muszla a jak tam jest luz to juz jest po zawodach. Wtryskami si enei przejmuj bo one nie siadaja tak czesto. Dymic bedzie tez od EGR otwartego i od tego ze turbo nie pompuje za duzo i od innych rzeczy. To nie ursus. Nikt ni ekaze ci wymieiac przpelywki za 300-400 zl tak na slepo no chyba ze lubisz sobei ot tak wywalac kase. Ja sie pod tym nie podpisze napewno.
Witam!
Proszę o ocenę logów silnik AUY:

statyczne 000:
http://vaglog.pl/log_226141.html

basic settings 003 i 011:
http://vaglog.pl/log_226138.html
http://vaglog.pl/log_226139.html

dynamiczne 003 i 010:
http://vaglog.pl/log_226142.html

dynamiczne 011 i 013:
http://vaglog.pl/log_226143.html
Źle zrobione logi. Nie wciskasz pedału gazu do dechy.
(24-07-2015 11:07)wesol napisał(a): [ -> ]Źle zrobione logi. Nie wciskasz pedału gazu do dechy.

to jak do połowy ?Tongue

wszędzie gdzie czytam piszą gaz do dechy...
ale tgo nie rozbisz bo:

[Obrazek: min_05f0ef0cdd6d60fe0126642454c10.jpg]

Czemu nie ma od gory do dolu po 100% wysterowania pedalu gazu??
Przekierowanie