Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 2.8l V6/VR6 brak mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4

anioł

Witam,
Zakupiłem sharana z 96r. z silnikiem jak w tytule 2.8 vr6 .Problem polega na tym iż wydaje mi się że jest słaby jak na 174KM jest to również opinia moich znajomych.Przykład audi 80 2.0 benz 90KM szliśmy łeb w łeb więc coś nie tak powinienem go zostawić i oglądać w lusterku.Zaznaczam że pod komputerem wygląda wszystko na ok.(sonda lambda pracuje ok.i nie posiada żadnych błędów)sam silnik również chodzi równo nie szarpie,nie gaśnie,trzyma obroty itd.Na biegu jałowym dosyć fajnie się wkręca.A w czasie jazdy więcej robi hałasu niż jedzieSad moc porównywalna z 100KM zamontowany jest gaz sekwencyjny na gazie chodzi troszkę słabiej a wyżej wymienione rezultaty są
na paliwie.Czy miał ktoś podobny problem ??może ktoś mógłby pomóc dobrą radą i doświadczeniem.Pozdrawiam
najlepiej podłączyć Vag inaczej to wróżenie z fusów , najczęściej jest to uszkodzony przepływomierz wtedy auto nie przyspiesza tak jak byśmy tego chcieli.
Ewentualnie wyjmi wtyczke od przepływomierza auto przejdzie na tryb bardziej defultowy powinno być lepiej, jesli się tak stanie to przepływka może być uszkodzona, jeśli będzie gorzej to znaczy że przepływka dobra.Oczywiście jednak najlepiej jak byś dorwał kogoś z Vagiem. Co do ścigania sie z Audi to pamiętaj ile waży te audi i stosunek mocy do wagi samochodu sharan waż coś koło 1700 kg także z lżejszym audi ze startu może iść łeb w łeb.

anioł

hej,
No właśnie jak napisałem wyżej był podłączony pod kompa (VAG) u mojego znajomego w warsztacie (który jest moim zdaniem najlepszym elektronikiem w tczewie i ma ogromną wiedzę w tym co robi) i jak wspomniałem pod vagiem jest w 100% wszystko oki.A jeśli chodzi o start z lżejszym audi to nie chodziło o sam start tylko o to że nie mogłem go nawet dogonić a jego masa do mojej rozumiem ale 90KM a 174KM to też nie mała różnica prawda.silnik hałasuje jak bym jechał subaru obrotomierz dosyć chodzi płynnie a auto muli.(sprzęgło nowe jakby co).Nie mam pojęcia musze znalesc jakąś przepływke i podmienić zobaczyć czy bedzie różnica,ewentualnie zobaczyć czy katalizator nie muli (jak jeszcze jest bo nie sprawdzałem).ma moze ktoś jeszcze jakiś pomysł?chętnie poczytam może coś pomożeSad PS. Daneczek76 odłączyłem przepływke i wydaje mi się że różnicy nie ma chyba że ma bbyć minimalna więc nie odczułem ale raczej jest tak samo z i bez.Sad

kafus89

Witam jestem nowy wiec jak coś nie tak to mówcieAngel
A wiec od tygodnia jestem posiadaczem galaxy 2,8 vr6 i autko nie chodzi tak jak powinno wymieniłem kable świece 2x na kompie i nic sytuacja jak u kolegi wyżej dzisiaj cały dzień na warsztacie i nic ciekawego jedynie wyszedł błąd ABS błąd 533 i 1247 zawór filtra z węglem aktywnym. Ale nie wiem czy to nie z mojej winy bo coś pukało pukało i jak szukałem co tak puka to rozlączyłem i podłączyłem kable beru swiece ngk platynowe wiec chyba dobre nic nie świeci pod maską spalanie przy delikatnej jeżdzie ok 12l Pb jeżeli ktoś może pomóc to piszcie bo już nie wiem co z tym robićUndecided

aDw

Panowie poradziliscie sobie z waszymi vr'ami ? Mam ten sam problem co wy..auto nie idzie jak powinno.. Choc nie mam porownania do innego vr'a. Moj to syncro w automacie
diagnostyka silnika. Najlepiej logi zrobic odpowiednich grup podczas jazdy czyli dynamicznych. Dla mnie bez sensu jest to ze mechanik mowi ze jest wszystko okej ( z parametrów) i domysly robić ze moze przeplywomierz. To pokazuje te prawidlowe dane ta przeplwka czy nie? Bez pożadnego sprawdzenia kompem to wróżenie z fusów. To ze niewiele mechsów wie co z tym fantem zrobić to ja sie nie dziwie bo benzyny sie przecież nie psuja to i tez sie ich nie naprawia a jak sie nie naprawia to skąd ma mechanik znać sie na naprawie tych silników.
Logi przeplywki, cisnienia w dolocie, temperatur wszelkiej masci( przeplywka, uklad chlodzenia itp), dawka paliwa i odczyt z lambdy.
Z mechanicznych spraw to moze sprawdzenei stanu wiec ( czy nie sa okopcone) oraz sprawdzenie kompresji.
(25-01-2012 07:53)wesol napisał(a): [ -> ]To ze niewiele mechsów wie co z tym fantem zrobić to ja sie nie dziwie bo benzyny sie przecież nie psuja to i tez sie ich nie naprawia a jak sie nie naprawia to skąd ma mechanik znać sie na naprawie tych silników.
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin sory ale o mało nie obryzgałem monitora poranną herbatą - nie w ogóle sie nie psują.
A wiesz Daniel bo mi ludziska na necie ( inne fora) wciskaja ciemnote bo mial w życiu dwa samaochody i cos tam wie. Ciekawe tylko czemu mechanik zazwyczaj ma diesla i jemu jakoś nic sie nie dzieje z autem. Owszem moge sie zgodzić ze trzeba dbać o diesla ale to chyba nie aż takie straszne wymieniać olej czesto i filtry sprawdzać, przedmuchać a raz w roku( dobra co dwa lata) wymienić.
Są pogłoski ze benzynowce sie nie psuja ich koszta naprawy nie sa duże. Owszem tak było jakies 10-15 lat temu. Teraz sa rownież naćpane elektroniką, elektrozaworkami itp. Ja tam powiem szczerze ze bardziej sie znam na dieslach niż na benzynach. W serwisie robilem i jedno i drugie ale wole diesle.

Wracajac do tematu (bo nie lubie robić OT) to kolega musi zrobić pożadna diagnostyke, sprawdzić jakie wartosci pokazuje lambda, kompresja itp. OD tego sie zaczyna.
Witam wszystkich mam problem z sharanem vr6 brak mocy na benzynie a na lpg chodzi normalnie na vagu wyskakują błąd 532 za niskie napięcie wymieniłem listwe wtryskową sonde świece i przewody dodam że po wciśnięciu gazu do spodu obr skaczą między 5a6tys proszę o pomoc
A to nie problem z prądem?
weź sprawdź akumulator
- klemy akumulatora
- połączenie "masy" z silnikiem
- złącza alternatora
- czarną skrzynkę
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie