Witam serdecznie wszystkich
Przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi muszę poprosić o pomoc.
Czy silnik 1.8T 20V 2002 AWC posiada EGR ?
(03-07-2015 20:37)jarko_mm napisał(a): [ -> ]Przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi muszę poprosić o pomoc.
Czy silnik 1.8T 20V 2002 AWC posiada EGR ?
Ta jasne a swistak siedzi i ...
klik1
klik2
I zajeło mi to jakies 8 sekund.
Kolego Wesol z całym szacunkiem, ale pytałem czy EGR występuje w 1.8T 20V AWC 2002 !!!
Podane przez Ciebie posty przeglądałem wcześniej niczego nie wnoszą poza pytaniami o czyszczenie EGR ! A ja dalej nie wiem czy go posiadam serwis odpowiedział mi , że niektóre wersje nie miały EGR.
Pozdrawiam
Tak silnik 1.8 T AWC posiada EGR ! a temat jego usunięcia jest jak czarna magia, bo każdy utrzymuje, że silniki 1.8 T nie posiadają owego
nawet wesol taki forumowy guru powątpiewa w jego obecność co jest oczywistością ze silnik AWC go posiada !
Nic nie powatpiewam. Chodziło o fakt szukania na forum a mi zajęło dosłownie chwile by doszukać się ze inni czyscili ten element. Skoro czyscili to chyba musi to występować w silniku ten element.
Same silniki benzynowe jakoś słabo mnie interesują co oczewiscie nie oznacza ze się i tego w życiu ponaprawialem.
Witam Panowie, mam ten silnik i jestem pewien, że ma EGR.
Załączam link do stronki, na której jest fotorelacja z demontażu. Gość miał ten sam błąd co ja (Insuficient flow) i zdecydował się wyczyścić EGRa. Jak będzie trochę cieplej zrobię to samo.
http://sharanovod.ru/viewtopic.php?t=428
No dobra... Tak sobie poczytałem ten post i mam pytanie.
Jak już wiemy, że jest ten EGR, to czym może skutkować jego zapchanie, zanieczyszczenie?
No o tym też już było... :-)
Jeśli na skutek zabrudzenia, zużycia EGR zatrzyma się w pozycji zamkniętej to oprócz błędów na kompie może nic nie być, chyba, że te błędy będą wprowadzać silnik w tryb awaryjny.
Jeśli EGR będzie się blokować w pozycji otwartej to masz ciągły dopływ spalin do dolotu...
Wszelkie inne nieprawidłowości działania EGR będą wpływać na poprawną pracę silnika z uwagi na niepoprawne zasilanie układu dolotowego (zaburzona proporcja czystego powietrza do spalin).
Powietrze sprężane przez turbo może uchodzic w wydech. Czyli turbo pompuje zamiast do silnika głównie w atmosferę i turbo będzie pracować cały czas na wysokich obrotach. Dolne obroty tez będą zmulone czyli jakby większą turbo dziura.
troche odgrzeje kotleta
borykam sie jeszcze z jednym problem w moim awc, 4 rok,
auto raz ma moc raz nie i tak pod obciazeniem w kolko
uczepilem sie zaworu egr
mianowicie mam pytanie :
na zdjeciu jest pokazany kompletny zawor egr, poniezej wtyczki sterownia zaworek jest krociec o co chodzi , drugi koniec rurki wchodzi w rure przy czujnioku cisnienia rury dolotowej, generalnie jak dmucham w rurke przy egr to nie napotykam zadnego oporu , pytanie czy tak ma byc ?