Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 1,8T sharan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Proszę zerknijcie na moje logi
Auto ostatnio zamulone coraz bardziej, zwłaszcza w zakresie 2-3 tys obr.
Logi na 3 biegu

http://vaglog.pl/log_221187.html
http://vaglog.pl/log_221188.html
http://vaglog.pl/log_221189.html
http://vaglog.pl/log_221190.html
http://vaglog.pl/log_221191.html

i dodatkowo wywala ostatnio błędy:

VCDS-Lite Version: Release 1.2
Friday, 12 June 2015, 17:57:31.
Control Module Part Number: 06A 906 032 AH
Component and/or Version: 1.8l R4/5VT HS MG 3464
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 07777
VCID: 64BB2F93E743
6 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16688 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0304 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16795 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0411 - 35-00 - Please Register/Activate
17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal
P1444 - 35-10 - - - Intermittent
17808 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1400 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16486 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0102 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Tu mala uwaga do wszytskich. Jaki jest sens uzywac wersji vaga ktora jest nei zarejstrowana czyli niepełna??
Shareware Version. To Decode all DTCs Please Register/Activate
Po co ten vcds lite jak nie jest w pelnej wersji??
sens jest taki lub inny
są kody błędów tylko odczytane wersją niezarejestrowaną
logi wersją pełną
P0300 to bez patrzenia w kody wiem ze dotyczy wypadania zaplonow- taki ogolny blad oznajmiajacy z eproblem zzaplonem jest.
P0304 to wieadomo ze z czwarty garem ze zaplony po 301 to peirwszy a 304 to 4 gar itd.
P0411 to to neiszczene wtórne powietrze. czyli ta pompka ale tym bym sie narazie nie przejmowal.
P1444 to problem z egrem
P1400 to tez to samo tyle ze tam co mowi chyab o jakims zwarciu do plusa albo do masy itp. czyli wiadomo oco chcodzi jak ktos rozbierala takie EGR elektryczny bo tam jest tak zasialanie czyli plus i minus i kable mowiace ECM o polozeniu egra czyli jak jest ustawionu potencjometr suwakowy bo jest spiety z tym mechanizmem zaworu egr.
P0102 jak juz widze P0100 to wiem ze lambda. Tu tez ten blad juz bardziej szcegolowy i nie pamietam czy lambda pierwsza czy drga i co tam nie pasuje ze ecm wywala- czy nie ma grznaia na grzalke czy ze za niskie wartoci czy za wysokie czy moze jakas przerwa w obwodzie do lambdy.

Posprawdzaj uklad dolotowy bo turbo pompuje poprawnie ale moze brac lewe powietrze gdzies i dlatego wali takimi bledami z ta pompka wtorenego powietrza i EGR bo to cos za duzo zbiegów okolicznosci by bylo. Choc sam egr mozes zalbo zaslepic albo obadac, zreanimowac.
W logach widzialem ze lambda chyba szaleja raz za bogato raz za ubogo wykazuje ale czy to wina teog ze taka mieszanke wali czy jak to nei wiem ale teoretycznie pryz wypadaniu zaplonow moze tak byc i lambda moze byc sprawna.
Oczeiwiscie peirwsze co powinienes zrobic to obadac cewki i ewnetualnie je pozamieniac miejscami bo chyba masz osobne na kazdą swiece co nie.
nie wiem nie orietuje sie w benzynowcach zbytnio bo bym Ci pomógl lepiej.
Co do pompy SAI to czasem spada z niej przewód i wtedy wali błędy.
Z cewkami to dziwna sprawa bo jak mam auto 3 lata to wymieniłem już 6 sztuk. I używki sprawują się lepiej niż nowe (cewkę SWAG zmieniałem 3 razy co pół roku) na 4 cylindrze nie miałem do tej pory problemów.
Błędy były kasowane wczoraj i dziś w czasie robienia logów wywaliło błąd od EGR.
Logi robione na benzynie.
NIe wiem czy z przepływką jest wszystko ok
przeplywka sie nei przejmuj bo by ciela dawke paliwa i by lol byl ale nie sialoby takimi bledami itd. Generalnie musisz ogarnac ten SAI i EGR na pcozatek by to wykluczyc. Na szybkiego to EGR mozesz poprostu potraktowac napieciem z akumulatora 12V czyli dw akabelki i jak dobrz epameitma na piny skrajne to powinno byc slychac jak ten silniczke w egr powoduje otwieranie egr. Tylk rob to przez jakas mocna zaroweczke np H7 itp zeby nie upalic czegos. Takie rozrusznaie egr tez moze go usprawnic choc na kilka dni tylko ale zawsze to cos.
Cewki zamien miejscami i wtedy sprawdzaj czy blad nei poszaedl na inny gar. A jak swiece wygladaja zwlaszcza ta z 4 gara??
świece są ok
miesiąc temu założyłem nowe
Przekierowanie