Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: prośba o analize logow ajm
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam proszę o analizę logów w moim audi ajm 1.9 tdi
autko czasami wchodzi w tryb serwisowy bo się zdarza przeładowanie a czasami odetnie na chwile turbo puszcze gaz i jak wcisnę to znowu idzie
logi statyczne dynamiczne i BS
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_220057.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_220058.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_220059.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_220060.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_220050.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_220051.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_220052.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_220053.html
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_220054.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_220055.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_220056.html
kąt synchronizacji ustaw w okolice zera. Turbo niestabilnie wysterowane. jakies problemy z tym sa. Poczatkowo przeladowuje a pozniej niedoladowanie. Wskazuje to raczej na problemy z geometria albo z N75. O ile N75 szybko sprawdzisz jak mu psikniesz w wezyk jakiegos odrdzewiacza- wtedy powinno poprawic sie wysterowanie. Jesli nie poprawi sie i nadal bedzie duze odstepstwo od zadanego doladowania to raczej geometria do czyszczenia. Pompki tez juz liche.
dzięki wielkie
a powiedz mi jeszcze czy z pompo-wtryskami można jeszcze coś zrobić czy tylko regeneracja oraz mogą być jakieś objawy nie tak że są w takim stanie ?
oraz w który wężyk od n75 mogę wtrysnąć tego odrdzewiacza ? bo wydaje mi się że geometria powinna być ok bo była czyszczona 2 miesiące temu a dość tak go przeganiałem po 3,5 tys obrotów i czasami idzie jak burza a czasami odcina na chwile turbo i załącza albo wybija błąd przeładowania.

I czy ta synchronizacja jak ją zmienię na 0 to coś mi pozmienia ?
Pompow tryski to nie wtryski starego typu ze sie wymiania rozpylacz i latasz jak na nowych. To nei te czasy. Czy jeszcze sie nadają czy nie czy wystarczy je rozebrac i umyć w myjce czy cos wymieniac to ci niekt nei powie nawet Mciej wrózbita. Nie am takiej opcji.

Co do geoemetrii to nei wiem czy poprostu sie nei klinuje bo sa rozne ine mozliwosci jej klinowania sie nei tylko przez zapchanie sadzą. Są wytarcia na bieżni oraz moze nie byc luzu miedzy łopatkami a bieżnią i tez beda sie klinowac. Moze byc gruszka zatarta oraz ten N75. Odrdzewiacz dosc tlustawy podaj w wezyk ten co idzie do gruszki. Caly uklad sterowania geoemetria musi pracowac płynnie.
Przekierowanie