Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 1.9 TDI AVB Passat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Doladowanie ok.
Autku brakuje mocy po wymianie oringów na pompkach, jakie logi powinienem jeszcze zrobić?
Jak w poradzie- komplet statycznych i dyn. Mimo to daj wezyk transparentny na powrocie paliwa. Będzie pewnie bomblowanie.
nie ma sie w zasadzie do czego przyczepic ale nie wiem czy dobrze wyregulowales luz na pompowtryskach. DO tego nie wiem czy po tej wymianie oringow (a dzieje sie tak dosc czesto) nie pokaleczone sa te oringi z racji iz bujaja sie pompki bo gniazda sa wypracowane. Wtedy tez do pompki przedostaja sie spaliny z komory i pompka jest zasilana piana a nie paliwem co powoduje mega spadki mocy i straszne szarpania i kulanie silnika.
Oringi były wymieniane u jakiegoś mechanika, który stwierdził że pompki do wymiany i moc będzie. Ale jakim cudem skoro przed wymianą oringów auto miało pełną moc ale nie chciało odpalić/ ewentualnie czasem gasło. Luz na pompkach sprawdziliśmy, ustawiony na 225 stopni. Wytargać jeszcze raz te pompki i obejrzeć te oringi? Po ściągnięciu pokrywy zaworów widać kilka uszczerbień od śrubokręta w okolicach pompek, nie wiem czy to normalne przy wyciąganiu czy świadczy to o niefachowości?
Amatorka i brak myślenia.
Dla uzupełnienia informacji przyczyną okazały się uszkodzone pompowtryskiwacze. Po wymianie kompletu auto odzyskało wigor, podobno zostały uszkodzone przez tamtego mechanika który wymieniał uszczelnienia.
Albo za mocno przykrecil śruby regulacyjne albo zapomniał o podkladkach miedzianych. Amator.
Przekierowanie