to tylko proba czy geoemetria sie rusza. Cisnienei ma sie zmieniac. Aczkolwiek nei zmienia sie uciebie az tak mocno. Czy to wina geo czy czegos innego to nie wiadomo. na niekotrych suszarach tak poprostu jest.
(04-05-2015 21:26)wesol napisał(a): [ -> ]to tylko proba czy geoemetria sie rusza. Cisnienei ma sie zmieniac. Aczkolwiek nei zmienia sie uciebie az tak mocno. Czy to wina geo czy czegos innego to nie wiadomo. na niekotrych suszarach tak poprostu jest.
Coś mnie martwi ponieważ odczuwam taką dziurę w przyspieszeniu nie wiem czy nie jest to spowodowane N75 czy gubieniem podciśnienia gdzieś podrodze do gruchy.Jutro zrobię logi dynamiczne i poproszę cię abyś zerknął na nie.Powiedz mi tylko które zrobić najlepiej.
Jutro podepnę logi narazie dzięki.
Aha Egra podpinać?
Troszkę późno wstaje ale nie ma tragedii. Ppóźniej ttroszkę też przeladowyje. Rozbierz turbo i wyczyśc.
Czyli do podcisnienia sterowania sztangą nie ma co się czepiać?
Raczej nie. Jak turbo wyciagniesz to gruszka utop w ropie i ja rozruszaj. W wezyk zapinany na ta gruszke też możesz zapodac ropy tak nakretke od napoju. Na pracujacym silniku sam zaciagnie.
Wesol wymieniłem pompe Vacum i objaw dziury w przyspieszeniu zanikł.Wymieniłem na pompę z literką Q.