29-04-2015, 20:45
Drążę temat zawieszenia w sharanach. Co prawda tu mowa o obnizonych egzemplarzach, ale pytanie mam o to, jak auta wyszły z fabryki.
Wyszło kilka sharanów na gwincie na forum i zauważyłem dzięki temu, że u mnie w polifcie przy skręcaniu kołami końcówki drążków haczą o uchwyt/obejmę stabilizatora. Myślałem, że to taki ogólny problem w tym modelu, ale okazuje się, że w przedlifcie to nie występuje. Końcówka drążka również mocno zbliża się do stabi, ale się z nim mija.
Zatem czy były różnice w zawieszeniu sharanów między modelami do 2000 roku i po nim?
Wyszło kilka sharanów na gwincie na forum i zauważyłem dzięki temu, że u mnie w polifcie przy skręcaniu kołami końcówki drążków haczą o uchwyt/obejmę stabilizatora. Myślałem, że to taki ogólny problem w tym modelu, ale okazuje się, że w przedlifcie to nie występuje. Końcówka drążka również mocno zbliża się do stabi, ale się z nim mija.
Zatem czy były różnice w zawieszeniu sharanów między modelami do 2000 roku i po nim?