Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: pierscienie centrujace
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
panowie czy pierscien centrujacy do kol co wchodzi w otwor w feldze to ma wchodzic luzno czy ciasno dosyc ,bo mi na piaste wchoidz wlasnie ten pierscien dosc ciasno a w felge to tak dosc luzno a wymiar jest podany jako wlasciwy
felga i tak w grupie vag jest centrowana srubami. Czyli po zalozeniu kola ma tak posowac by kulisty łeb sruby pasowal idealnie w gniazdo w feldze. Pierscienei tylko ulatawiaja ustawienie kola przy zakladaniu. Ja mam kola z plywajacymi gniazdami w felgach i maja zmeiny rozstaw plynny od 5x108 do 5x114,3 i umnie pierscienei sa ze tak powiem juz niedzowne.
to sruba ma byc kulista z lbem czy stozkowa
i maja kuliste pod warunkiem ze felgi masz ori albo dedykowane do vaga. Ja mam felgi TSR i wczesniej mialem je w oplu 5x110 ale pasuja tez do renaulta czy forda z 5x114,3 czy inne. Musialem dokupic sobie srubki na stozek z odpowiednia dlugoscia i gwintem bo te od kompletu mialem do opla i nie pasowaly tak jak pierscienie centrujace.
no wlasnie musze zerknac jakie maja byc srubunnki bo mi kola wlasnie bija przy predkosci 90 i 120 lekko a zmienialem na inne fele ale juz z orginalnym otoworem na piaste i bylo oka moje cos fisiuja dziwnie a czy moze byc tak ze otwor w fedze sie jakos lekko wyrobil
Możliwe bo wystarczy że śruby były luźne lub ktoś założył stozkowe.
Przekierowanie