ja montowalem takie 2 dni temu
link gruba blacha polecam
,
zamiennik katalizatora
Jeśli chodzi o pierwszą aukcję to zamiennik katalizatora jest. Pamiętajmy że 90 KM TDI ma mniejszy katalizator a 110 KM TDI ma większy katalizator. Miejmy nadzieję że zamiennik katalizatora jest odpowiedniej długości.
Jeśli chodzi o drugą aukcje to są tłumiki do benzyny.
Zanim kupimy nowe tłumiki to trzeba zmierzyć średnicę rur ponieważ tłumiki są sprzedawane jako uniwersalne a benzyna od diesla różni się średnicą rur. przerabiałem to ostatnio w dieslu i w benzynce. Średnice różnią się dosłownie o kilka milimetrów ale nie złożymy tego do kupy.
jakos mam watpliwosci ze to posluzy dlugo. Kiedys zakupilem taki tlumik i wytrzymal cale 9 miesiecy. Nawet spawac juz nie bylo co. same rury nie przekorodują ale tu na spawach na puszce to szybk zakonczy zywot raczej.
Układ z allegro póki co bez zastrzeżeń. Dźwięk też ok. Zamiennik kata pasuje . zobaczymy po zimie
Minęły już dwa lata.
Ponad 60 tyś km zrobione.
Bez zastrzeżeń. Gumy ok. Korozji tez nie widać.
(23-10-2017 23:14)buli3miasto napisał(a): [ -> ]Minęły już dwa lata.
Ponad 60 tyś km zrobione.
Bez zastrzeżeń. Gumy ok. Korozji tez nie widać.
Wydech przejezdzil ponad 150 tys km przez 4 lata 90% w mieście.rok temu poszedł do ludzi.
Nie było uszkodzeń ani dużej korozji. Gdzie niegdzie powierzchowna.
Z tymi niefabrycznymi tłumikami jest różnie. Jeden wytrzyma rok a drugi pięć lat.
Po kilku doświadczeniach z poprzednimi samochodami ja bym szukał oryginalnych używek.
Jak kupiłem sharana, lat temu trochę, tłumik był mocno skorodowany (oryginalny) ale nic się z niego nie wydobywało. Później zaczęły odłazić płaty blachy, wszystko się kruszyło... Już zacząłem szukać czegoś na wymianę ale tak wisiał bo nie buczał.
Po drugiej zimie, wziąłem jakieś szczypce i zerwałem to skorodowaną blachę. Okazało się, że pod spodem jest nierdzewka - blacha cieńsza ale jednak zdrowa. Zwykła stalowa blacha pokrywała środek z nierdzewki.
Jeździłem kolejne pięć lat i nic z tym tłumikiem się nie stało :-)