13-04-2015, 11:31
hej
Padł mi układ podgrzewania sondy lambda (03G 906 262 C). auto pracuje, odpala normalnie. ten układ działa chyba tylko na początku gdy jest zimna?.
Mam pod ręką za friko używaną sondę lambda 03G 906 262 A (różni się tylko literką A), wygląda tak samo tylko długość kabla trochę inna. podmieniłem na próbe, auto pali ok, pracuje ok, błędów brak.
Czy mogę podmienić na stałę te sondy? Jak sprawdzić poprawność działania?
wchodząc na
http://www.iparts.pl/czesc/sonda-lambda,...numery-oem , wygląda na to że sondy są podobne.
Co o tym sądzicie? niechciałbym mieć złego składu spalin żeby dpfa niezapchać, a może jezdzic chwilowo na tej z zepsutym układem grzania?
sprawa dotyczy 2.0 tdi BRT (swoją drogą zaczynam tęsknić za AUY, tam zdecydowanie mniej roboty miałem).
Sprawdziłem w ETCE online, obydwie te sondy zostały zastąpione
1K0998262AD, więc powoli się upewniam że mogą być tożsame.
Padł mi układ podgrzewania sondy lambda (03G 906 262 C). auto pracuje, odpala normalnie. ten układ działa chyba tylko na początku gdy jest zimna?.
Mam pod ręką za friko używaną sondę lambda 03G 906 262 A (różni się tylko literką A), wygląda tak samo tylko długość kabla trochę inna. podmieniłem na próbe, auto pali ok, pracuje ok, błędów brak.
Czy mogę podmienić na stałę te sondy? Jak sprawdzić poprawność działania?
wchodząc na
http://www.iparts.pl/czesc/sonda-lambda,...numery-oem , wygląda na to że sondy są podobne.
Co o tym sądzicie? niechciałbym mieć złego składu spalin żeby dpfa niezapchać, a może jezdzic chwilowo na tej z zepsutym układem grzania?
sprawa dotyczy 2.0 tdi BRT (swoją drogą zaczynam tęsknić za AUY, tam zdecydowanie mniej roboty miałem).
Sprawdziłem w ETCE online, obydwie te sondy zostały zastąpione
1K0998262AD, więc powoli się upewniam że mogą być tożsame.