12-04-2015, 14:43
Witam
Kilka dni temu wykonana została próba dynamiczna w moim aucie. Wyniki jakie uzyskano postaram się tu opisać, ale najpierw poproszę o podpowiedź co takiego wynika z testu przeprowadzonego w dniu dzisiejszym przy użyciu interfejsu VAG i komputera znajomego, który dysponuje odpowiednim oprogramowaniem.
Załączam plik, który jest przygotowany jako PDF.
Natomiast sprawa wyników próby dynamicznej przedstawia się następująco:
1. Wartości rzeczywiste [WR]
2. Porównanie ilościowe [PI]
3. Wartości zmierzone [WZ]
Masa powietrza - wartość wymagana: 635 mg/H (ww)
Masa powietrza - wartość zmierzona: 788 mg/H (wz)
Ciśnienie doładowania - ww: 1264 mbar / wz: 1662 mbar
Masa powietrza - ww: 650 mg/H / wz: 779 mg/H
Ciśnienie doładowania: ww: 1264 mbar / wz: 1672 mbar
Masa powietrza: ww: 445 mg/H / wz: 372 mg/H
Ciśnienie doładowania: ww: 1734 mbar / wz: 1540 mbar
Podejrzewam, że prezentowane wyniki należy odczytać parami tzn. Masa powietrza i ciśnienie. Domyślam się, że każda para odpowiada za poszczególne pomiary [WR] [PI] [WZ]
Sam sobie to tak tłumaczę - ale bardziej teraz interesuje mnie interpetacja tegoż powyżej i tego co w załączniku.[attachment=3732]
Kilka dni temu wykonana została próba dynamiczna w moim aucie. Wyniki jakie uzyskano postaram się tu opisać, ale najpierw poproszę o podpowiedź co takiego wynika z testu przeprowadzonego w dniu dzisiejszym przy użyciu interfejsu VAG i komputera znajomego, który dysponuje odpowiednim oprogramowaniem.
Załączam plik, który jest przygotowany jako PDF.
Natomiast sprawa wyników próby dynamicznej przedstawia się następująco:
1. Wartości rzeczywiste [WR]
2. Porównanie ilościowe [PI]
3. Wartości zmierzone [WZ]
Masa powietrza - wartość wymagana: 635 mg/H (ww)
Masa powietrza - wartość zmierzona: 788 mg/H (wz)
Ciśnienie doładowania - ww: 1264 mbar / wz: 1662 mbar
Masa powietrza - ww: 650 mg/H / wz: 779 mg/H
Ciśnienie doładowania: ww: 1264 mbar / wz: 1672 mbar
Masa powietrza: ww: 445 mg/H / wz: 372 mg/H
Ciśnienie doładowania: ww: 1734 mbar / wz: 1540 mbar
Podejrzewam, że prezentowane wyniki należy odczytać parami tzn. Masa powietrza i ciśnienie. Domyślam się, że każda para odpowiada za poszczególne pomiary [WR] [PI] [WZ]
Sam sobie to tak tłumaczę - ale bardziej teraz interesuje mnie interpetacja tegoż powyżej i tego co w załączniku.[attachment=3732]