Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: AUY turbo 150 przeróbka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam
Mam prośbę zobaczcie i oceńcie bo serie rozerwało czyli suszarkę i wsadziłem 130 przerobioną na 150 .Delikatnie później wstaje ale to normalne a program w testach

Grupa 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log_212213.html
Grupa 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log_212214.html
Grupa 023, 010, 011: http://vaglog.pl/log_212215.html
Grupa 013, 010, 011: http://vaglog.pl/log_212216.html
pozno wstaje. Ja na swojej suszarce od 130 konnego ASZ mialem tak ze przy 1400 obr mialem juz 1800 mBar a przy 1500 obr mialem juz 2000 mBar a przy 1600 obr 2200 mBar 1800 obr i juz lekko dawal wiecej jak to co chcial ECM. bo ponad 2335 mBar a przy 2050 obr mial ponad 2400 mBar. przy 2100 obr juz lekko przeladowywal w stosunku do tego co chcial ECM. Bo zamiast zadanego 2407mBa dawal juz od 2450 do 2500mBar.
U ciebie natomiast pozno wstaje a pozniej wali jak szalone. Pewnie tez nie masz wymienionego MAP sensora na 3 barowy i pokazuje max jaki moze pokazac a w realu moze tam byc masakiera nieprzecietna. PEwnie ci zmulilo auto po tej 15 sekundzie zpaisu i zrobiles restart silnika bo potem widze pomiar od 105 sekundy i znowu to samo. Przeladowuje i lipton. Kto ci to turbo przerabial. jakie srednice masz wirnika i srednice gardla w muszli bo dosc czesto tu tez kiepszcza sprawe.

I ta w sumie nie kumam po co przerabiac turbo ASZ na takie ala ARL do AUY jesli sie nei wymienie pompek i polwy innch gratów. Oj zebym nie wykrakal ze to kolejne zepsute turbo w ten sposób.
Serie rozsadziło i suszarkę dostałem za robotę innych aut więc nie wybrzydzam dopiero ją wstawiłem i patrzę co wyszło i jakie macie zdanie po kolei będę wymieniał podzespoły a restartu nie było muszę zobaczyć co to za przerwa i sprawdzić zaworek N75
Jak możesz to daj znać co do tego wsadu z tą poprawką bo na tym troszkę mało podlany na razie dzięki
sadzilem ze byl bo przeladowania bylo juz ponad 5 sekund. Ró logi osobno grup albo gora dwie i na wmiamre wysokim biegu bo slabo czytelne sa. 011 zawsze warto zrobic osobno na min 4 lub wyzszym biegu. Wtedy widac duzo wiecej.
Po co dawales do majstrowania to turbo ASZ?? W serii potrafi dmuchnac na 2450 mBar bez uszczerbku dla jej zycia a to moc pod 170-175 koni. Tu tera masz laga z dolu co nie powinno miec miejsca bo mi na duzo wiekszym turbo chyba lepiej wstaje niz u ciebie na tej. JEszcz ejak ktos dotoczyl ci muszle troszke za bardzo to bedziesz mial takeigo laga juz zawsze plus to ze bedzie pozniej problem z opanowaniem suszary.
logi zrobię i prześlę a suszarka była do czyszczenia a znajomy miał już na stanie przeróbkę i po prostu na wymianę moze regulacje zrobię zobaczymy co da się z tym zrobić
Tak na szybko ze zmianą wsadu chodzi mi o wstawanie

Grupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_212398.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_212399.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_212400.html
lepiej wstaje ale co z tego jak przeladowuje ze zaraz odleci to turbo do krainy wiecznych łowów. musisz usprawnic sterowanie suszara bo cos jest nie tak. Po mojemu to wymieniles siekierkę na kijek. Po co takei turbo jak po pierwsze nie bedzie to nigdy ARL'em a po drugie nawet nie masz wymienionego map sensora wiec dmuchnac teoretycnzie tyle co ta suszarka jest w stanie to nie bedziesz mógł.
Nie chodzi mi o totalny odlot ale o żywotność a niekiedy ciągnę naprawdę sporo lawety kempingi i jak to zawsze jest chciałbym lepiej

Zaworek N75 Zamówiony
sensor zamówiony

dlatego to tak wygląda że nie spodziewanie rozpieprzyło te turbo a Alka zarabia nie morze stać ma też naprawić moją suszarkę bo tą zjebał tokarz albo geometria nie taka są 2 rodzaje czy tak czy tak do wyjęcia

A teraz pytanie co mam wsadzić serię 130 czy przeróbkę dobrze zrobioną ?

Dzięki 796616114
Najlepiej 130 serie nie majstrowana nie grzebaną nie regeneraowaną. Ta suszara pracuje spokojnie na doladowaniu 2450mBar czyli na moc 170-180 koni. Poczatkowo miales tylko z dolu 2335 mBar a w drugim podejsciu widze ze taj majsterklepka cos tam majstruje i nie wie co. Zmien tunera bo nic z tego nie bedzie. Zrobi ci to jakisz pozadny tuner i bedzi eturbo wstawac z samego dolu i auto ciagnac juz od 1800 obr i bedzie to latac dlugo i bezawaryjnie. Poza tym Tu w drugm podejsciu widze ze zadane jest ponad 2519mBar za chwile spada na 2400 z hakiem potem cos 2300 z hakiem. To dobre to turbo jest czy nie dobre. Mozna duchnac nim czy trzeba sie palowac gorzej jak z seryjna stutrzydziestką?? Nic nie rizumiem. Do tego nadal masz MAP sensor 2.5 barowy i nawet nie bedziesz wiedzial ze turbo szaleje jak ktos ci ustawia te 2500 bo koniec MAP'a to 2574 mBar wiec bledu nie odnotuje.
Znalazłem Leona ARL 200 kucy trochę go rozbiorę
Stron: 1 2 3
Przekierowanie