Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Zapala się czujnik braku płynu
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
i to się pojawilo od niedawna,
jade temp OK, A czujnik wali błąd zęby sie zatrzymac i zrobić cool servise manual.
gasze odpalam i gra muzyka ale nieraz po jakimś czasie sie zapali
dziś zapaliło sie po 90 km a nieraz od razu,
o co kaman ?
temperatura w normie, 90stopni trzyma, nie rośnie
i sie zastanawiam czy wiązka czy czujnik, chyba czujnik a Wy co sadzicie ?
kontrolka braku płynu w układzie chłodzenia ?? w jakim szariki bo ja miałem dwa i czegoś takiego nie widziałem .Ale jeżeli jest tak jak mówisz to na 90% masz uszkodzoną instalacje oczywiście przy czujniku??J myślę że zapala ci się temp wody są dwa czujniki nie są drogie może one powodują zapalenie kontrolki
pokazuje sie ten symbol co na układzie chłodzenia, instlacje nie była ruszana i sie zapaliło samo z siebie, ja podejrzewam czujnik, dzis palnuje go obmierzyc

poza tym nieraz jest tak że zapala się po chwilim a nieraz po 90 km ja wczoraj, nieraz wcala, ale jest to wkurzajace ... i coraz częstsze.
Sprawdź czy korek trzyma ciśnienie.
taki mam komunikat,ć

poza tym było dokrecone tylko do pierwszego poru, własnie dokreciłem go do oporu

z nadzieją ze zniknie sygnał z deski a tu lipa odpala a on dalej po chwili wskakuje.
teraz korek mam dokrecony na maksa, wiec moze trzeba go odpowietrzyć ?
a płyn kolega ma w zbiorniczku ?. zakładam że tak to pozostają kabelki lub czujnik...

Mi płyn znikał samochód chodził i okazała się uszczelka pod głowicą ...
jak masz możliwość podepnij pod Vaga ...
żeby sprawdzić czy to nie kable możesz zdjąć wtyczkę z czujnika i zepnij je ( jeśli są dwa styki) jeśli błąd się pojawi to szukaj po kablach jeśli nie to czujnik lub brak płynu ....
płyn to ja mam świerzynke jak mawiają ....
dzis zrobie eksperyment z czujnikiem ...
kabel to raczje nie jest, bo wczoraj zrobiłę m30 km i było ok i nagle sie zapalił i siweci ...
wrrr
Korka nie dokręcaj do oporu. Powinieneś mieć taki jakby zaczep i do tego momentu dokręcasz, możesz go "przeforsować" i jeszcze docisnąć ale takie dokręcenie jest nieprawidłowe. Nie wiem jak jest w silnikach 2.8 ale normalnie po odkręceniu korka powinno być słychać jak ciśnienie się wyrównuje i zmienia się poziom płynu.
stawiam na kabloteke od czujnika poziomy w zbiorniczku wyrównawczym.
a ja postawiłem na zbiornik z czujnikiem i sienie pomyliłem Wink
wymieniłem zbiorniczek i gra muzyka Wink
Stron: 1 2
Przekierowanie