Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: auy, 2001 r, podmieniona przepływka, analiza logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
podmienilem przeplywke na uzywana ze szrotu. pewnosci nie ma czy ona jest sprawna ale niech ktoś rzuci okiem na logi.
http://vaglog.pl/log_206788.html
http://vaglog.pl/log_206789.html
http://vaglog.pl/log_206790.html
w grupie 003 widzimy wpierw loga z 28 lutego i tam juz mowilem ze sa zanizone wartosci. Nizej mamy logi z dziś czyli z 3 marca tu wartosci sa nieco lepsze ale widac ze i tak tnie wartosci od 3400 obr. Wiec zamiast mocy przybywac od tych obrotów niestety łapie lekkiego muła.
Tak jak pisalem sprawdz dolot tylko dokladnie bo ja nie mieszkam od ciebie 200 metrów by zrobic to za ciebie by miec pewnosc. Nie jeden mi pisal juz ze sprawdzal ze jest okej a pozniej sie dowiaduje ze jednak cos bylo nie tak. Nie ma opcji innych by takie rzecz sie dzialy chyba ze katalizator pryzpchany ewentualnie wytarty walek rozrzadu i moze jeszcze ze trzy inne sprawy by sie znalazly.
Takich akcji mam w tygodniu po kilka jak nie kilkanacie mozesz mi wierzyc. Ostatnio walczylem u kolegi toma8000 z forum mastersa- mozesz zapytac. Problem z brakiem mozliwosci okiełznania turbo bo z dolu późno wstawało a ponziej przeladowanie i znowu spadek doladowania. Różne rzeczy wymienione na nowe w aucie od N75 po czyszczenie geo, wezyki itd itd. Skrócil sztange i jeszcze gorzej. w niedziele rozmowa przez tel co i jak dokladnie robione bo przez neta juz mnietym męczył kolega i męczył. Napisałem dzwoń i pogadamy. I co sie okazało?? Śrubke stop na turbinie wykrecil o obrót i tu byl problem a ja mu mówilem wkrec ją o obrót juz wczesniej.
Okej. Patrzylem z grobsza i nic nie widzialem zeby moglo lapac powietrze ale obadam dokladnie. Czyli mowisz ze przeplywka odpada? Bo przyznam szczerze ze jednqk na tej drugiej bylo wiecej wigoru czuc.
i slusznie ze bedzie wiecej czuc bo mniej ograniczala. Tamta pierwsza cos kolo 2600 obr juz tnie a ta cos kolo 3400.
Okej. Czyli dolot do obejrzenia, a powiedz mi, co z katem? Jak zbadac czy zapchany czy nie? Bo jego tez chyba trzeba wziac pod lupe, z tego wzgledu, ze na wydmuchanej uszczelce przejechane bylo 500 km... Caly syf nie przepalony lecial na wydech wiec chyba jest mozliwosc ze jest zapchan,, prawda?
której uszczlece wydmuchanej bo nie kojarzę??
Poluzuj sruby na poczatku wydechu czyli to kolanko do turbo co masz przykrecone i bedą spaliny szly bokiem tak jakby byla nieszczlensc na wydechu.
Uszczelka glowicy i oringi na pompo. Silnik kulal ale musialem dojechac. Za samochodem bylo najpierw siwo a pozniej czarno. Remont zrobiony glowicy i wszystko z nia jest okej. Tylko brak tego kopa... Okej. Zrobie tak jak mowisz
Ja parę tysi zrobiłem na siadnietej upg. To nie ma nic do rzeczy. Szukaj nieszczelnosci.
Okej. Przy okazji obadam tego kata. Dzieki wesol, mam nadzieje ze jeszcze rzucisz okiem pozniej na logi jak cos podlubie
Nie ma problemu. Jestem tu caly czas.
Przekierowanie