powinien isc dobrze. chyba ze jakis problem paliwowy jest.
czyli wszystko jest ok?? turbo i przepływka?? EGR zaslepiony auto mialo robionego chipa.jezdzilo sie super.ale ostatnio stracil na mocy. jest mułowate.
gdzie robiony ten chips??
To nie baw sie w "znajomych" bo ten program nic nie zmienil w sterowniku.
A jak chesz sprawdzic jak turbo pompuje bez obciazenia. Jak depniesz na chwile na pedal gazu to turbo nie pompuje jakos mega mocno bo po co skoro paliwa nie jest lane duzo. Ni ejest lane duzo paliwa bo na postoju nie ma potrzeby by wkrecic silnik na obroty powiedzmy 3000 jakichs przesadnych ilosci paliwa. Zobacz ze na pstoju depniesz to spalanie wyskoczy tylko na ulamek sekundy duze a potem juz malutkie. Ale zrob tak podczas jazdy i dpenij pedal gazu w podloge to sie zaswietli spalanie na kompie np 40 litrow na setke.
ok.To nie będę nic kombinował bo chyba po prostu zostanie juz tak jak jest.podczas jazdy musze mu dobrze gniesc zeby on jakos sie zbieral.dopiero jak wcisne porzadnie gaz i obroty sa powyzej 2 tys obrotow to cos ciagnie. do 2 tys obrotow muł ;/
Witam jesteś pewien że złom pompki Na zimnym palą na dotyk nie ma problemu nawet w zimie ,nie kopci nic takiego co by sugerowało ze złom a przy okazji takie błędy pokazuje vag .
17672 p1264 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit
17675 p1267 Wtryskiwacz 3 - przekroczony limit
17669 p1261 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit
17678 p1270 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit
19463 p3007 Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - brak sygnału > czujnik, przewody, szczelina czujnika (odległość).