Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sharan Spadek mocy 110km AFN - analiza logow
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam.cos mi sie ostanio dzieje z moim sharanem.jakby nie mialo w sobie ducha. silnik 1.9 TDI 110km AFN 98r.

Logi dynamiczne:
Grupa- 001 http://vaglog.pl/log_198695.html
Grupa- 003 http://vaglog.pl/log_198696.html
Grupa- 004 http://vaglog.pl/log_198697.html
Grupa- 008 http://vaglog.pl/log_198698.html
Grupa- 010 http://vaglog.pl/log_198699.html
Grupa- 011 http://vaglog.pl/log_198694.html
powinien isc dobrze. chyba ze jakis problem paliwowy jest.
czyli wszystko jest ok?? turbo i przepływka?? EGR zaslepiony auto mialo robionego chipa.jezdzilo sie super.ale ostatnio stracil na mocy. jest mułowate.
gdzie robiony ten chips??
znajomy wgrywał jakis program co mialo troche podniesc moc. ostatnio nawet ręką sprawdzalem na wężu jak turbo pompuje to szału nie ma.byłem tez z autem u mechanika podlaczyl kompa przejechalismy sie i mowi ze wszystko dziala niby. wiec nie wiem gdzie mam juz szukac
LOGI STATYCZNE:
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_199448.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_199449.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_199450.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_199446.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_199447.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_199444.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_199445.html
To nie baw sie w "znajomych" bo ten program nic nie zmienil w sterowniku.
A jak chesz sprawdzic jak turbo pompuje bez obciazenia. Jak depniesz na chwile na pedal gazu to turbo nie pompuje jakos mega mocno bo po co skoro paliwa nie jest lane duzo. Ni ejest lane duzo paliwa bo na postoju nie ma potrzeby by wkrecic silnik na obroty powiedzmy 3000 jakichs przesadnych ilosci paliwa. Zobacz ze na pstoju depniesz to spalanie wyskoczy tylko na ulamek sekundy duze a potem juz malutkie. Ale zrob tak podczas jazdy i dpenij pedal gazu w podloge to sie zaswietli spalanie na kompie np 40 litrow na setke.
ok.To nie będę nic kombinował bo chyba po prostu zostanie juz tak jak jest.podczas jazdy musze mu dobrze gniesc zeby on jakos sie zbieral.dopiero jak wcisne porzadnie gaz i obroty sa powyzej 2 tys obrotow to cos ciagnie. do 2 tys obrotow muł ;/
Witam i proszę o pomoc sprawdziłem vagiem bloki 13,18,23 przed zaświeceniem ESP i po zaświeceniu .Objawy utrata mocy ,nie równa praca silnika problem z odpaleniem na ciepłym silniku -nie zawsze .Zrobiłem pomiary też po ponownym odpaleniu silnika .

http://vaglog.pl/log_206094.html
http://vaglog.pl/log_206093.html
http://vaglog.pl/log_206092.html
http://vaglog.pl/log_206089.html
Proszę o sprawdzenie są to Moje pierwsze pomiary
pompki złom.
Witam jesteś pewien że złom pompki Na zimnym palą na dotyk nie ma problemu nawet w zimie ,nie kopci nic takiego co by sugerowało ze złom a przy okazji takie błędy pokazuje vag .

17672 p1264 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit
17675 p1267 Wtryskiwacz 3 - przekroczony limit
17669 p1261 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit
17678 p1270 Wtryskiwacz 2 - przekroczony limit
19463 p3007 Czujnik pozycji wałka rozrządu CMP - brak sygnału > czujnik, przewody, szczelina czujnika (odległość).
Stron: 1 2 3
Przekierowanie