Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: O CO chodzi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Zobaczcie i jeśli można to opinię wystawcie bo ja nie wiem co jest
W jednym z logów jest turbo hybryda i pompki ze 130
2 log na org 115

http://vaglog.pl/log_204976.html

http://vaglog.pl/log_204975.html


wgrany program
Jakis dziwne te softy. slabo dopracowane. ALe w tym drugim to turbo szaleje ostro- przeladowuje. W pierwszym w sumie nie lepiej ale nie ma tragedii. Nie wiem co t za turbo hybryda- na czym ona zmodzona ale doladowanie tez jakies dziwne i sadzac po nim bo nie mam loga z dawki paliwa i czasu to pewnie tai do rozwalania dwumasy zrobiony mimo ze pewnie wyniku duzego nie ma w mocy maksymalnej.
Witam kolegę
Ja mam Alhambrę a bracik sharana te same silniki i oznaczenie kuzyn ma też Sharana też z takim samym silnikiem 1.9 TDI 115
i teraz tak
Seat ma wszystko orginał + program =ok
Sharan kuzyna ma pompki org + hybryda jest to turbinka przerobiona na 150 + program ale jest ok
Bracika Sharan ma pompki ze 130 + Hybrydę +program = i tu jest problem
Wymieniłem pompki bo na starych masakra jakaś ,tu jest w miarę ale do naszych to ma dużo do nadrobienia posprawdzałem kompresie po równo prawie 30 31 pompki wyjęte z golfa tam silniczek bajka był i jest
Program VCDS mam to mogę się bawić tylko wiedza minimum
zrobię logi na 4 biegu może coś wyjdzie
Przepływkę zamieniałem od siebie
jak macie pomysł co można sprawdzić jeszcze to proszę .Sad
Programy i tak nieudolne sa co widac po samym doladowaniu. Ta hybryda i tak tu nie robi nic wiecej jak ta seria u ciebie. Z dolu dowalone a poznie zdlawione. Po co?? by z dolu byl niuton na poziomie 400Nm i wykonczyc uklad przeniesienia napedu?? Ja mialem na suszarce tez od 130 konnej wersji golfa ASZ na poziomie 2407 mBar przez dluzszy czas i tylko pod kniec obrotów juz zdjete by ja oszczedzic nieco.

Co do problemu w tym aucie u brata to wina lezy po sptronie pompek bo pompki od golfa zadnego (nawet 115 KM czy 130 czy innego) nie podejda bez odpowiedniej ingerencji tunera ktory ma łeb na karku. Poprostu nie pasuja programowo. BIP'y si enei beda zgadzac a do tego sa jeszcze inne parametry takie jak dawki wtrysku a nawet sam kat wtrysku paliwa. U siebie wymienilem na pompki tez od takiego golfa ASZ 130KM i wyplulo nawet po dopasowaniu bipow o 10 koni mniej jak mialem wczesniej. Dopiero Robert dochodzil oc jest nei tak i sie okazalo ze trzeba mocno wyprzedzic wtrysk w programie. A ja dymil na niebiesko jak zesmy go nawet tylko odpalili to szkoda gadać. A po shamowaniu szybko otwieralem wrota bo by nas udusiło. Pogmeral w sofcie i zero dymu.
póki co jezdze na pompkach jeszcze AL ale wracam do seryjnych z wymienionymi koncowkami na wydajniejsze by wykrzesac jeszcze wiekszą moc.

Poza tym widze ze przy tej hybrydzie sterowanie geometria szwankuje mocno ale czy to wina gruszki, geo czy czegos innego to nie wiem. Poza tym czujnik MAP zostal stary 2.5 barowy bo konczy swoje wskzania na 2560mBar. Skoro to hybryda na gratach od 150 konej wersji( nie wiem co jest z tej 150 ale rozumiem ze wirnik czesci zimnej) to mozna by dmuchnac spokojnie 2500 mBar i wykrzesac ze 170KM. Pamietaj ze hybryda to nie to samo co ori turbo od 150 konnego golfa czyli GT1749VB.
Wielkie dzięki
Stare pompki zregeneruję i zobaczę na razie dzięki .A wysłałem ci wiadomość
co do pilota .
Zalezy co jest skiepszczone w pompkach to podlega regeneracji. Poza tym to nei tylko wymiana samych koncowek wtryskowych jak przy VP czy innych. Ta usluga neico kosztuje i bywa zawodna. Regeneracja na koncowkach boscha to koszt samej koncowki okolo 350-400 zl razy 4 to daje nam okoo 1500 zl plus usluga wymiany z regulacja to okolo 250 zl od pompki. Czyli na koncowkach ori to koszt grubo ponad 2 tys zl. Na koncowkach firada albo bosio to koszt koncowki okolo 150 zl plus wymiana to mamy okolo 1600 -1800 zl od kompletu pompek 4 szt. Do tego dosc czesto bywa tak ze po regeneracji sa prblemy. Tu potrzebny jest pozadny serwis od pompek. O le dostpene sa zamiennika i z ori koncowki rozpylajace tak czesci korpusów i flaki wewnetrzne nie wystepuja ani w zamiennikach ani w ori w sprzedazy. Dlatego jest problem z tymi pompowtryskami.
Że to tyle kosztuje to wiedziałem tylko zastanawiam się czy nie lepiej kupić coś w miarę w Austrii a tego pogonić nie wiem gdzie będzie lepiej już sporo wsadził bracik --- kicha nie wiem czy dobry tuner podejmie się tego dziadostwa wszędzie coś do spr i poprawki
Kazde auto chesz tak naprawiac poprzez wymiane calego auta?? Bezsens jak dla mnie. A te auta z Austri to sa wylizance jakieś bez wad i za polowe ceny jak w PL?? Obys nie trafił jeszcze gorzej tylko.
Nie ma auta nie do naprawienia tylko fachowców brak co to pozadnie robią albo poprostu szukanie po najnizeszj cenie wiąże za sobą takie wlasnie skutki póżniej. Kiedys ktos mnie pytał o namiar na dobrego fachowca od wymiany rozrzadu w trójmiescie. Oczewiscie podalem namiar na tune up. Odpowiedz dostalem ze za drogo sobie liczą. No cóż za dobra robote trzeba zaplacić. Tak samo z pompkami dobra robota bedzie kosztowac. Mam juz ugadane wstepnie ze swoje pompki oddaje na regeneracje czyli wymiane kncowek z regulacja wydatku paliwowego na jalowym oraz dawki paliwowej i wstepnie koszt to 1800 zl bo to zaleznie od teog jakie rozpylacze beda uzyte.
To nie tak jak myślisz tylko wsadzę w te auto sporo kasy a nie wiem czy się nie będzie reszta sypać i tak bym wkładał i wkładał mam na oku seata sam mam seata i jest spoko liczniki tak jak piszą to są nie tak jak od turasa skręcone min 300 tyś Sam zobacz z 500 jeszcze oderwę i od podstaw zacząć robić jak coś to napisz namiar coś koło Katowic umówię się i zobaczymy podejmiemy z bracikiem decyzję

http://www.willhaben.at/iad/gebrauchtwag...113351156&
A w tym co go kupisz to masz gwarancje ze sie nie bedzie sypac??
Przebieg-hmm a co to ma do rzeczy. to nie skuter na dwusuwie by przelot byl wazny. Nie wiem ile ma moj nalatane ale mozliwe ze ma 500 albo 800 tys km i co z tego jak chodzi poprawnie. Korby pekaja i w takich co maja po 500 tys i takich co nie maja nawet 100 tys nalatane. Tak samo i tu. To twoj wybór i moze trafisz lepiej a moze gorzej. Problem w tym ze musisz wpierw swojego sprzedac w cenie o jakiej myslisz ze sprzedasz i tego nowego ze kupisz w tej co myslisz plus to ze trzeba go pryzciagnac ( to tez za free nie jest) pus to ze trzeba go zarejestowac. Kto wie czy tam kola i hamulce beda okej i pewnei dogrzewacz tez bedzie nowy wstawiony plus rozrzad przed sprzedażą zrobiony. Ja bym nie liczyl zbytnio z ektos w aucie kilkunasto-letnim bedzie robil naprawy przez ostatni rok za pare tys euro bo tyle u nich kosztuje naprawa podstawowych rzeczy i potem odda autko na sprzedanie za grosze. Ten mit wspanialych aut z DE i nie tylko trzeb w koncu obalić.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie