Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę logów-brak mocy alhambra 115km silnik AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam wszystkich. Od pewnego czasu moja Ala straciła werwę, przyspiesza ale jednostajnie , brakuje jej tego przysłowiowego kopa. W trakcie jazdy gdy zdejmę nogę z gazu auto zaczyna bardziej zwalniać. Błędów brak. Wymieniony termostat, przepływka. Logi zrobione jeszcze przed zmianami podzespołów i nadal bez zmian. Proszę o analizę logów.
http://vaglog.pl/log_196604.html
http://vaglog.pl/log_196605.html
http://vaglog.pl/log_196606.html
http://vaglog.pl/log_196607.html
Turbo nieco szaleje ale nie widac za bardzo jak bo tryz grupy logowales naraz. Zrob loga 011 osobno dynamicznie. Przeplywka jest dobra. JEszcze nie wiemy tylko czy EGR nie miesza ale raczej nie. Pompki w miare okej nie ma tragedii. Kąt synchronizacji jest tez dobry.
A i loguj na silmiku rozgrzanym do 90 stopni na budziku.
Piękne dzięki z podpowiedż. Postaram się to zrobic jutro i napiszę co i jak. A jak czujnik doladowania?
Miałem dziś zrobić logi, no ale kumpla nie ma na miejscu i muszę poczekać do weekenduSad. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże za kilka dni. Czekam w spokoju.
Witam ponownie. Zrobiłem logi tak jak prosiłeś ale dodatkowo wykonałem logi grupy 3, 10, 11 na trzecim biegu oraz grupy 3 i 11 na czwartym biegu. Na czwartym biegu przy pedale w podłogę max. 4300 rpm. Czy to normalne?
3 bieg
http://vaglog.com/log_202961.html 3
http://vaglog.com/log_202962.html 11
http://vaglog.com/log_202963.html 10
4 bieg
http://vaglog.com/log_202965.html 3
http://vaglog.com/log_202964.html 11
Proszę o pomoc.
No a teraz przeplywka delikatnie tnie wartości od około 4000. Sprawdź szczelność rur dolotowych lub podmien przeplywke.
Dziękuje, sprawdze dolot. Co do przepływki to jest nówka bosha, to chyba odpada. Turbo jest ok. nie warjuje?
Ze nowa nie zawsze musi oznaczac sprawna. Sprawdz dolot pod kątem naprawde nieduzej nieszczlenosci. Ewentualnie jeszcze moze byc pryzczyna przypchany katalizator wiec po tym sprawdzeniu mozna jeszcz epoluznic te trzy srubki co jest przykrecony poczatek wydechu do turbiny. To spowoduje ze spaliny beda mialy w razie co ujscie bokiem i wtedy loga zapodać bedziesz mógl znowu z przeplywki. Jest jeszcze inna ewentualnosc a mianowicie moze buc coś co powoduje slabe oporznianie sie komory spalania czyli problem z otwarciem zaworów do konca czyli np wytarty walek rozrzadu. Czyli generalnie przy logowaniu auta mamy zawezone potencjalne mozliwe przyczyny awarii.
Katalizator wywaliłem. Jak sie sprawuje turbo po logach?
Sprawdzić dolot tzn od filtra powietrza do metalowego połczenia z turbo?
Na 3 biegu dosc dobrze nawet trzyma parametry ale na tym logu z 4 biegiem nie wiem czy tam czasem nie pusciles choc troszke pedalu gazu w pewnym momencie. Chyba ze jeden log na rozgrznaym silniku a drugi np na takim jeszcze nie do konca. Turbo czysciles, zagladales tam do geometrii??
Musialbys na 5 biegu zlogowac łądnei suszare ze trzy razy to bedzie widac cos lepiej. Generalnie i tak najpier trzeba sie zajac tym ze przeplywka tnie dawke paliwa w wysokich obrotach bo wartoci spadaja ponizej 850 pryz tych 4000 obr. Tak byc nie powinno.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie