Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: błędy VAG co ozaczają
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Koledzy borykam się od jakiegoś czasu z błedami, które się ppowtarzają.
Czy może jest to jakaś wspólna zależność dla kilku znich, jak sądzicie?
Dodam, że na 100% mam do wymiany termostat, ale nei wiem czy to ma związek z poniższymi błędami:


Controller: 06A 906 032 GT
Component: 1.8l R4/5VT M6 G 4863
Coding: 00002
Shop #: WSC 00020
VCID: 769F65DB41DF
WVWZZZ7MZ4V010932 VWZ1Z0C2566295
3 Faults Found:
16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 35-10 - - - Intermittent
17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal
P1444 - 35-10 - - - Intermittent
17560 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 2: System too Lean
Czy masz gaz?
Witam, opisy kodów:
16795 - Zawór powietrza wtórnego AIR - nieprawidłowy sygnał
17560 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2, bank 1- mieszanka uboga
17852 - Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR - wartość, problem wykonawczy
Do błędu 16795: sprawdź przekaźnik pompy paliwa, sprawdź węże elastyczne, sprawdź pompę wtórnego powietrza, sprawdź przekaźnik pompy wtórnego powietrza, sprawdź zawór elektromagnetyczny (N112).
Do błędu 17560: sprawdź czujniki masowego przepływu powietrza (G70), system zasysania powietrza sprawdzić szczelność, sprawdź wtryskiwacze paliwa, sprawdź pompę paliwa, sprawdzić szczelność układ wydechowy.
Do błędu 17852: wyczyść (wymień) zawór EGR, przewody łączące, przepustnicę, potem adaptacja przepustnicy i EGR.
Tak auto jeździ na gazie.
A może to być winą starych przewodów wysokieo napięcia, tych zasilających od świec? Nie wymieniałem ich jeszcze, a mam już przejechane 50 tys km odkąd go kupiem, być może ktoś ich rownież nie wymieniał, lub zrobił to tylko raz. Jak myślicie?
Ryzykant jesteś że tak jezdzisz.
Jeśli na wolnych chodzi równo i przy przyspieszaniu nie szarpie to zostaw ''cewki" w spokoju 1.8T nie posiada przewodów wysokiego napięcia ,ale świece to wymień jeśli jeszcze nie wymieniałeś. Mam sporadycznie 17560
i tylko wyłącznie na gazie,przybieram się do przeglądu całego dolotu.
Tak masz rację w Sharanie 1.8T nie ma przewodów wysokiego napiecia, świece wymieniałem jakieś 10 000 km temu, wiec zakładam, że są oK.
Wstawiłem do zaprzyjaźnionego warszatu.
Wstępnie mają mi przemyć przepustnicę, zrobić adaptację, i adptację EGRu.
Przy okazji zmienią stary termostat.
Kiedyś miałem ten błąd i ktoś mi mówił, że to może od jakiegoś wiatraczka od recyrkulacji salin.

Jeśli to ekologia, to w nosieSmile
Jednak wydaje mi się, że nadal mam trochę mniej mocy, może dlatego, że na codzień jeżdżę dieslem.
Byłem kiedyś na hamowni Sharankiem, i mowili, że wsystko OK.
Właśnie, może ktoś się zna na wykresach z hamowni?
W załączniku podsyłam wykres. Czy wg was on ma dobrze z przyśpieszeniem wg tego wykresu?
Przekierowanie