Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: klika błędów HELP 1.9 auy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
PROSZĘ O ROZSZYFROWANIE

3 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module
49-10 - No Communications - Intermittent
01315 - Transmission Control Module
49-00 - No Communications


4 Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-10 - - - Intermittent
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 35-00 - -
18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground
P1672 - 35-00 - -
ecm nie widzi sie z pompą abs
Oczewiscie przeladowanie turbiny. Zapewne geometria zapieczona i sie klinuje. To najczestszy przypadek choc nie wykluczone ze problem lezy w gruszce czy N75 choc ten raczej powoduje niedoladowanie zazwyczaj
Oraz problem z wiatrakie ukladu chlodzenia. Moze byc bezpiecznik przepalony albo kabloteka przerwana.
Staszek mozesz cos rozjasnic bo nic nie kumam z tego. Skopiowales z http://vwonline.pl/ ale co dalej??
Kolega ma w opisie ze "No Communications"

Ja tam wolabym zeby sie zajął bledem przeladowania turbo bo to raczje w miare szybko ogarnie i to na poczatek bedzie juz jakis krok. te bledy z brakiem komunikacji moga byc skutkiem wielu przyczyn. Wolalbym podawac interpretacje bledow tak jak w autodacie czyli blad i opis- przyczyna- jak naprawic. Czyli trzy rzeczy.
(26-01-2015 23:55)wesol napisał(a): [ -> ]ecm nie widzi sie z pompą abs
Oczewiscie przeladowanie turbiny. Zapewne geometria zapieczona i sie klinuje. To najczestszy przypadek choc nie wykluczone ze problem lezy w gruszce czy N75 choc ten raczej powoduje niedoladowanie zazwyczaj
Oraz problem z wiatrakie ukladu chlodzenia. Moze byc bezpiecznik przepalony albo kabloteka przerwana.

jeśli chodzi o turbo

co i jak mam sprawdzić? dawno...dawno temu miałem diesla i się pozapominało Smile z 7 lat temu miałem paska tdi a teraz juz nie pamiętam

jak mi ktoś pomoże i naprowadzi to ogarnę temat Wink
Sprawdzic jak chodzi ciegno od gruszki a w zasadzie zmienna geometria. u Artura zesmy odkrecili dwie nakretki na kluczyk 10 i moglismy ruszac cala ta wajchą co powodowalo ze moglismy wyczuc ze geometria sie przycina. Wpisz sobie w szukajke albo w google fraze not lauf albo czyszczenie zmiennej geometrii to sobie zobaczysz co cie czeka bo to raczej bedzie to.
kij to wszystko, stać na rower to się i bagażnik dokupi Smile

wkurzyłem się i robię tak

egr cieknie, uszczelka pod klawiaturą cieknie,

jedzie do mnie turbina po regeneracji, i nowy egr, rozbieram wszystko, myje, składam i ma być git
Wymyć muszę wszystkie rury z oleju. Mam zamiar przy okazji umyć przepływomierz i przepustnice. Intercoolera mi się nie chce już ruszać
to nie gwarantuje ze bedzie wszystko okej po tych wymianach. Nie tak sie naprawai auta. Potem sie moi ze mechanicy to "wymieniacze". Zeby tylko gorzej nie bylo ale jak tam sobie wolisz.
Obyś nie żałował wymiany tej turbiny, też już zacząłem sprawdzać ceny turbin bo mi przeładowywała a nie wiadomo co wyjdzie po rozebraniu ale jeszcze posprawdzałem podciśnienia i okazało się że kruciec vacu pompy puścił wczoraj go przyklepałem a dziś przyjechał kumpel z tą samą przypadłością i okazało się że też mu vacum puszcza a zdążył już wymienić wszystkie przewody podciśnienioweBig Grin.
18062 co oznacza ten bład??
Stron: 1 2
Przekierowanie