Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Prośba o analizę logów
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
Potrzebuje analizy błędów w Sharanie. Głównie chodzi o to że auto czasami nie ma mocy, są chwile że jeździ dobrze. Z góry dzięki za pomoc. Oto kody błędów jak i logi dynamiczne jakie na szybko udało mi się zrobić:




--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 7M - VW Sharan I
Scan: 25 01 02 03 08 09 15 16 17 18 19 22 29 36 37 39 45 46 55 56
76

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 7M0-953-257.lbl
Part No: 7M0 953 257 R
Component: IMMO VWZ3Z0W9451805 V68
Coding: 09600
Shop #: WSC 00000
VCID: 458555277761

1 Fault Found:
00750 - Warning Lamp
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 028 906 021 GT
Component: 1,9l R4 EDC 00SG 1906
Coding: 00002
Shop #: WSC 00020
VCID: 67D9BFAF2DAD

5 Faults Found:
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
19-00 - Lower Limit
00777 - Accelerator Position Sensor (G79)
27-00 - Implausible Signal
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
17-00 - Control Difference
Readiness: N/A

Oraz logi:
DYNAMICZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201476.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_201477.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201478.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201479.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201480.html

Proszę o pomoc, może logi nie są super zrobione i do końca, ale może uda się Wam dzięki podanym logom coś wywnioskować.
Pozdrawiam
00750 - dioda ostrzegawcza
31-10 - obwód otwarty lub zwarcie do masy

00741 - Kontrola pedału hamulca - lampa STOP
27-10 - Nieoczekiwany sygnał - sporadyczny

01268 - Nastawnik dawki (N146)
19-00 - Dolna granica

00777 - Czujnik położenia pedału przyspieszenia APP (G79)
27-00 - Nieoczekiwany sygnał

17978 - Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody
P1570 - 35-10 - - - sporadyczny

01268 - Nastawnik dawki (N146)
17-00 - Różnica sterowania

Czujnik pedału - do sprawdzenia kable, można spróbować przeczyścić ale najprawdopodobniej do wymiany. Jakiś problem z immobilizerem i nastawnikiem

01268 Nastawnik dawki N146

Przyczyny:
- uszkodzona pompa wtryskowa (lub nastawnik)
- przerwa w ciągłości przewodów lub zwarcie w instalacji do pompy

Objawy:
- świeci się lampka sygnalizacyjna
- nieprawidłowa praca silnika
- problemy z uruchomieniem silnika
- nie można uruchomić silnika

Sposób naprawy:
- sprawdzić nastawnik dawki paliwa N146
- sprawdzić przewody i instalację do pompy wtryskowej

Sprawdzanie czujnika drogi przesuwki regulacyjnej i nastawnika dawki
Nastawnik dawki jest elektromagnetycznym nastawnikiem obrotowym, który sterowany jest przez komputer sterujący na podstawie określonego współczynnika trwania impulsu. Wałek mimośrodowy nastawnika dawki porusza przesuwkę regulacyjną na tłoczkach wysokiego ciśnienia i przez to zostaje ustalona dawka wtrysku paliwa.
Czujnik przesuwki regulacyjnej zwraca komputerowi sterującemu informację o położeniu nastawnika dawki N146 i ustala wielkość dawki paliwa.

Diagnostyka VAG: [01] > [08] > [001]
– sprawdzić temperaturę płynu chłodzącego w polu wskazań 4. Wymagana minimum 85oC
Przeprowadzić sprawdzanie dopiero, gdy jest osiągnięta temperatura płynu chłodzącego.
– sprawdzić wskazanie w polu wskazań 3 (napięcie czujnika przesuwki regulacyjnej).

Wymagane wartości:
silnik AHU 1,250 do 1,700 V
silnik AFN 1,450 do 1,900 V
– jeżeli nie zostanie osiągnięta wymagana wartość, sprawdzić według poniższej kolejności czujnik przesuwki regulacyjnej i nastawnik dawki.

źródło: http://forum.vw-passat.pl/threads/6082-b...wki-paliwa
Przekierowanie