Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: avg słabszy po zmianie wtrysków na 210
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
witam , mialo byc lepiej jest gorzej , zmienilem wtryski na 210 , auto odpala jak na oryginalnych , idealnie , nei faluje nie dymi itd itp z tym ze mialo byc troche lepiej z moca ale jest o wiele gorzej , jedzie bo musi , gdzie szukac przyczyny ?? POMOCY , nadmienie ze nie chce ingerencji w kompa , z tego co czytalem kazdy chwali ze po zmianie na 210 jest niebo a ziemia , wiec tez tak uczynilem , no ale nie u mnie ...
No a jakie miałeś wczesniej?? Afn ma 216tki a to tez 110-ka ty założyłeś 210 to jak ma to lepiej latać??????
Kolego bogos od kiedy w afn były 216 ????? W afn i innych 110 są 205
Sory sory . Trochę sie zapedziłem oczywiscie 205 są w afn seryjne.
(11-01-2015 17:28)rafikk87 napisał(a): [ -> ]witam , mialo byc lepiej jest gorzej , zmienilem wtryski na 210 , auto odpala jak na oryginalnych , idealnie , nei faluje nie dymi itd itp z tym ze mialo byc troche lepiej z moca ale jest o wiele gorzej , jedzie bo musi , gdzie szukac przyczyny ?? POMOCY , nadmienie ze nie chce ingerencji w kompa , z tego co czytalem kazdy chwali ze po zmianie na 210 jest niebo a ziemia , wiec tez tak uczynilem , no ale nie u mnie ...

A coś sprawdzałeś Vagiem? Te wtryski to z pewnego źródła? Może po prostu są padnięte. A przy przekładaniu nie odpiąłeś czegoś?? Jakiś wężyk nie spadł?
tam nie ma co odpiac po za wtryskiem sterujacym , proste jak budowa cepa Big Grin wszystko poczyszczone , nowe podkladki , przelewy ... wtryski od kolegi z forum sga , pracuje bdb , nie dymi , nie faluje , chodzi poprawnie ale jedzie jak nei do konca dzialajacy 1z ... nie sprawdzalem jeszcze vagiem , bo nie znam nikogo u siebie z vagiem , a warszaty rycza nienormalne kwoty za podlaczenie kompa , takze szukam kogos z okolicy jak narazie ,
no właśnie o szczelność na przelewach i podkładach głównie mi chodziło. to musisz dorwać kogoś z vagiem lub nabyc kabelek i sprawdzić co powie, bez tego to można gdybać choćby i rok
trzeba , z tym ze ja srednio latam na vagu takze nie wiem gdzie i jak grzebac takze wole jak by ktos ogarniety podpial i mi wyjasnil
(11-01-2015 17:28)rafikk87 napisał(a): [ -> ]witam , mialo byc lepiej jest gorzej , zmienilem wtryski na 210 , auto odpala jak na oryginalnych , idealnie , nei faluje nie dymi itd itp

Skoro silnik dobrze odpala i nim nie siepie itp, to jaki jest ses szukac w nieszczelnosciach,reszta to by golym okiem zobaczyl ze gdzies leje.
Jak dla mnie to byc moze problem lezy w tym wtrysku sterujacym i byc moze bedzie koniecznosc wizyty u tunera na poprawienie map w ECU. Stawiam problem z elektronika . A czy wtrysk sterujacy masz tez z tego kompletu 210tek ?? Moze podmnien na ori od AVG i zobacz jaka jest roznica, przeplywka jaki stan (moze podmnien ja tez na probe lub odepnij) .

Ja sie na tunigu nie znam to mocno podkreslam ,ale proba nie strzelba podpowiedziec moge..
Trzeba sie na tym znac troche bo inaczej to tylko kasa w bloto i same problemy. Tutaj swiezy podobny watek. Zreszta po co kombinowac jak te afn,asv,avg motorki smigaja jak cholera oczywiscie jak wszystko maja sprawne. Pozdro i milego kombinowania.
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread.php?tid=7303
Przekierowanie