Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 1Z i AUY - Dawka paliwa - czy jest możliwość regulacji i jak się to robi
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Jest możliwość regulacji dawki paliwa w starszym 1Z i troszkę nowszym AUY??? Jeśli tak to może ktoś podpowiedzieć jak się to robi?
W starszych dieslach była śrubka na pompie, a w tych, pewnie vagiem ale jak???Confused
(03-01-2015 21:33)tomtomkaz napisał(a): [ -> ]Jest możliwość regulacji dawki paliwa w starszym 1Z i troszkę nowszym AUY??? Jeśli tak to może ktoś podpowiedzieć jak się to robi?
W starszych dieslach była śrubka na pompie, a w tych, pewnie vagiem ale jak???Confused
Możesz troszkę dzwignąc vagiem w adaptacjach w 1Z lub ruszyc troszke nastawnik. W AUY jeszcze sie nie bawiłem w także niestety nie pomogę.
To dwa osobne pojecia. Dawka to dawka to ilosc paliwa a kąt wtrysku to z jakim wyprzedzeniem przed GMP jest podane paliwo. Wyprzedzenie ustawiasz kompem softowo albo przez przestawienie kola na pompie lub calej pompy. Dawka to albo na nastawniku ( to troszke inna spraw w zasadzie bo tym sie nie zwieksza dawki tak naprawde do konca) lub zwiekszenei dawki tez w sofcie.
no nie tylko ale tak najlepiej. W PD zwieksza sie dawke paliwa oraz mozna wydluzyc czas wtrysku.
czesc pompe vp37 w motorze 1z mozeesz przestawic ustawiajac kat wtrysku czyli zeby wachał sie w vagu miedzy 49-51 wtedy bedeziesz miał idealny kat ,robi sie to samą pompą,a dawke sie zwieksza nastawnikiem lub zmiejsza fabrycznie w sharanie z silnikiem 1z jes 3,6 mg ja kiedys miałem ustawione na 2,2 latał jak wsciekły
Koledzy w 1z przesuwamy sterownik na pompie, znalazłem na YouTube.
Kont wtrysku w AUY też nie jest problemem, jest regulacja na kole zębatym.
A ja wbrew waszym domysłom chce zmniejszyć dawkę a nie zwiększyćWink
Chlają mi te auta niemiłosiernie.
Wymieniłem silnik w 1Z i spalanie o ponat 2l. do góry w stosunku do starego.
Niestety zanim ogarnąłem temat to ten stary zatarty silnik sprzedałem. Nie mogę już przerzucić tamtej pompy więc próbuje się jakoś ratować.
caly silnik wymieniles czy sam slupek. Głowica byla ruszana, przekladana itp??Jak reszta- wtryski zostaly od tego starego czy juz z nowym slupkiem wlecialy??Wiecej danych.
Przekierowanie