Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Błąd 1276
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam, mam problem z moim ABS-em.Otóż ostatnio co jakiś czas zapala się kontrolka ABS w czasie jazdy.Po sprawdzeniu na kompie wyskakuje ten sam błąd :
1276 pompa hydrauliczna ABS v64 sygnał poza wartościami granicznymi bląd sporadyczny.
Powiedzcie mi gdzie szukać przyczyny i co się dzieje z tym moim ABS???
przeczyść wtyczka która idzie do pompy sterownika ABS wyciąg wyczyść jakimś płynem do styków i włóż ponownie, sprawdź tez bezpiecznik.
Po tym zabiegu skasuj błąd i obserwuj czy powróci.
Kiedyś podobny problem miałem w innym autku , po wyczyszczeniu styków wszystko wróciło do normy.
witam ponownie,zrobiłem tak jak kolega radzi,niestety kontrolka się zapala po przekroczeniu ok 25 km/h poszedłem nawet dalej, silnik pompy sprawdziłem na krótko,ale rozbierania było trochę i sam silnik po podłączeniu na krótko działa, z poziomu komputera i vaga nie moge jej załączyć, , chyba sterownik umarł. bu, teraz mam pytanie, czy mogę wymienić sam sterownik, kupiłbym używaną pompę ze sprawnym sterownikiem, i po prostu przełożył,nie widzi misie wymiana całej pompy i zabawa w odpowietrzanie, czy taki zabieg może się udać czy tez muszę adaptować nowy sterownik?
Poszukaj czegoś na ten temat po kątem audi A6, wiem że tam ten temat jest dość popularny, są nawet filmy na youtube z operacji wymiany sterownika.
witam, wczoraj wieczorem zastosowałem terapie WD-40 i ciężki śrubokręt którym opukałem obstukałem ten sterownik ile i gdzie się dało. dzisiaj śmiga jak złoto,ABS się nie pali, i działa, ciekawe ile wy3ma:)pozdro
czyli jednak terapia wstrząsowo-czyszcząca pomogła.
Ja jak czyściłem to prawie pół puszki spreju do styków w golfie kolegi wylałem.
mozna wymienic sam modul sterujacy tylko0 warunek taki ze musi byc w takiej samej konfiguracji jak ten co nam sie zepsuł. Czyli jesli mamy ESP to ten nowy tez musi to miec. Ostatnio w pracy przelozylismy wlasnie w fiescie nowej sam modul i byloi po sprawie.
Witajcie, moja radość trwała krótko,raptem dwa dni,wczoraj było ok, dzisiaj cały dzień też, postawiłem auto pod domem i po 2 godzinach wsiadam ruszam i kontrolka znowu się świeci :(Ponownie zdjąłem wtyczkę, ponownie WD-40 i stukanie,ale to tylko chyba doraźnie działa.Właśnie przeczytałem wasze odpowiedzi i jeśli można wymienić sam sterownik to świetnie,wiem że są dwa rodzaje do ABS o numerze 7MO 907 379,oraz do ABS/EDS o numerze 7MO 907 379 A.
Ja mam tylko ABS wiec szukam tego pierwszego numeru na allegro ceny przystępne bo już od 60 zł, pytanie tylko czy ktoś z was już to robił w sharanie i jak zabieg się powiódł, może jakieś wskazówki macie?? Albo sterownik do sprzedania sprawny:)Pozdro motorek4612
nie wiem co tam robione miales w aucie ale jako mechanik powiem tylko tyle ze zawsze sprawdza sie w pierw cala instalacje elektryczna a w przypadku absu to nie jest jakies mega trudne itrwa to gora pol godziny. Sprawdzasz instalacje, sprawdzasz czujniki abs w kolach i jesli to sprawne to pozostaje jedynie modul na pompie abs ktory tez mozna w zasadzie wyciagnac i ma on tez podlaczenia ktore mozna smialo przeczyscic. Mozesz tez w ciemno wymieniac podzespoly absu czyli czujniki i moduł pompy.
Witam ponownie,wymieniłem sterownik pompy ABS.Cała operacja zajęła mi ok 4 godzin.sama wymiana sterownika to ok 10-15 min, ale rozkręcanie plastików pod lewarowanie skrzyni itp itd,zajęło resztę czasu.Kłopoty i błędy skasowane.pozdrawiam.
Stron: 1 2
Przekierowanie