Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Problem sharan-brak kierunków ,awaryjnych i centralnego
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam wszystkich.Jestem nowym użytkownikiem na tym forum aczkolwiek przeczytałem wszystko na temat podobnej usterki jak u mnie i nie znalazłem rozwiązania awarii.
Mianowicie w moim sharanie 2001 r 1,8 T 20 V z dnia na dzień wysiadły kierunki ,awaryjne, oświetlenie kabiny ,centralny zamek,ogrzewanie szyb,no i nie mam jednego mijania z tyłu(lewy).Sprawdziłem wszystko bezpieczniki ,wiązki kabli ,vag nie łączy się z centralnym ani z modułem komfortu . Sprwadzałem napięcie na bezpiecznikach wszędzie jest takie samo koło 14v zaś na bezpieczniku 55 jest koło 4v. Podejrzewam że to może jakiś przekaznik ale nie wiem który za te usterki odpowiada a jest ich tam sporo.Wcześniej podswietlały mi sie włączniki ogrzewania szyb przód i tył teraz brak, dodatkowo po ich włączeniu wcześniej słyszałem jak przekażnik sie załancza teraz nic nie reaguje.Pomocy proszę o jakies sugestie
U mnie za podobne objawy odpowiedzialne było zwarcie w zalanym module telefonu. Sprawdzałeś stan przewodów przy progu pod fotelem kierowcy?
Nie sprawdzałem ale chyba bede musial to zrobić a dokładnie jak dostać sie do wiązki , wystarczy zdjąć tapicerkę i plastiki czy potrzebny kanał.
Martwi mnie ten dodatkowy brak światła mijania z tylu( Lewa strona) bo z prawej mam
Tak jak pisze robertkol. Wiązka przy lewym przednim progu, zdejmij lewy boczek nad podstopnikiem i dobierz się do modułu BSI. Może jest zalany wodą. Czarna skrzynka obok bezpieczników, dużo wtyczek. Jest w nim rząd małych bezpieczników.
Nie wiem skąd, ale potrafi się tam dostać woda. Kanał nie jest potrzebny, wszystko z kabiny.
Próg cztery wkręty - dwa pod siedzeniem i dwa pod dywanikiem, boczek - odkręć dźwignię od otwierania pokrywy silnika, wkręt na dole i na górze. Zdejmij sobie osłonę bezpieczników będzie lepszy dostęp. Wkręty są widoczne, przy drzwiach przy samej uszczelce jest kołek, a pod kierownicą zatrzaski (wyciągane) - jest z 5 lub 6 wkrętów. I lampkę oświetlenia nóg wypnij, bo urwiesz przewody
Właśnie jestem po oględzinach wiązki kabli w progu koło kierowcy fakt że miałem rozpięty przewód od spryskiwacza tylnej szyby trochę mokro ale zerwałem taśmę z wiązki i przejrzałem kable wszystko w porządku nie ma żadnych przetarć ani złamań. Chciałem przejrzeć wiązkę dalej koło drzwi pasażera ale jest to nie możliwe bo nie otworze drzwi pasażera.Co do BSI wczoraj wyciągałem całą skrzynkę żadnych oznak wilgoci ,posprawdzałem wszystkie bezpieczniki łącznie z tymi dwoma dużymi czerwonymi koło przekazników. Jest problem tylko z bezpiecznikiem mini nr 55 (na wykazie samochód z piorunem) sprawdzałem miernikiem i tylko ten ma 2,3V reszta maja tyle samo w przyblizeniu koło 13V. Muszę dodać jeszcze że poza tymi usterkami autko śmiga bez problemów.
kolego przechodziłem to nie całe dwa tygodnie temu, u mnie spalił się bezpiecznik pod maską w małej puszce przy pasie przednim koło akumulatora , był to bezpiecznik 3A, po wymianie wszystko wróciło
W tej plastikowej czarnej skrzynce która jest przy akumulatorze bezpieczniki mam wszystkie całe. chyba że jest jakaś jeszcze o której nie wiem.
kolego też myślałem ze są wszystkie całe,nie było nawet widać ze jest spalony ale po wymianie bezpiecznika 3A jak dobrze pamiętam fioletowy , wszystko wróciło, spróbuj włożyć inny w to miejsce i zobaczysz co będzie
Kolego ale mierzyłem miernikiem każdy z nich daje napięcie takie jak powinno być więc nie mogą być padnięte.Ale dla pewności jutro zrobię tak jak mówisz dodam ze u mnie są wszystkie 3 zielone
u mnie wygląda to tak i ten fioletowy był do wymiany, kiedyś tak miałem ze bezpiecznik jak mierzyłem miernikiem to był dobry,ale miał nóżkę pośniedziałą i po wymianie na nowy było ok,

[Obrazek: 5719b3f36e0c.jpg]

[Obrazek: 141fc42b9c88.jpg]
Stron: 1 2 3
Przekierowanie