Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Błędy silnik 1.8t
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wyskakują mi nast. błędy:
17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal
P1444 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-00 - -
16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High
P0343 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16946 - System Voltage: Too Low
P0562 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Po usunięciu zostają jedynie:17524 oraz 17852. Po przejechaniu kilkuset kilometrów wszystkie jednak wracają. Auto zagazowane od dwóch lat na stag4, wtryski hana zielone. Rzecz w tym że jeżdżę na 'checku' odkąd został założony gaz. Nigdy zbytnio on mi nie przeszkadzał ale w ostanim czasie auto wyrażnie straciło na mocy i zwiększyło się spalanie tj. min 13,5l max 20l(lato po mieście+klima oraz np.6 osób+przyczepka mocno załadowana). Można powiedzieć że to nie dużo ale to moja druga Alhambra z tym silnikiem i w poprzedniej nie miałem takiego problemu oprócz palącego się checka który pokazywał sie sporadycznie i sygnalizował złą mieszankę. Gaz teoretycznie wyregulowany dobrze, 'spec' twierdzi że idealnie ale nie daje mi spokoju to że błędy wyszły po zagazowaniu. Pytanie jest takie czy szukać winy tych błędów w inst. gazowej czy wymiana sondy+egr (Czytając na forum wszystko by na to wskazywało). Może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam.
Na początek wyeliminowałbym te spadki napięcia. Sprawdzić stan akumulatora, ładowanie, poprawić klemy.
Właśnie tak jak kolega pisał sprawdź czarną skrzynkę.
Ok sprawdzę, chociaż aku wymieniłem w zeszłym tygodniu i przy okazji sprawdzane było ładowanie, pokazało że wszystko wzorowo. Chociaż nie wiem czy miałoby to wpływ na sondę lub egr, pozdrawiam
Bardziej sprawdź czarną skrzynkę bezpieczników ,potrafi się wypalić i wtedy może pokazywać dziwne rzeczy.
Witam, opisy błędów:
17852 Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR - wartość, problem wykonawczy
17524 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - otwart obwód grzałki
17511 Sonda Lambda 1, bank 1 - obieg elementu grzejącego - zwarcie do plusa
16727 Czujnik wału rozrządu CMP A, bank 1 - wysoki sygnał
16518 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1 - brak sygnału
16946 Zasilanie systemu - niskie napięcie
18010 Sterownik ECM - niskie napięcie zasilania z akumulatora (terminal 30)
Zawór EGR wymontować i oczyścić, oczyścić rurkę łączącą EGR z przepustnicą, zrobić adaptację przepustnicy. Sonda Lambda przed katalizatorem do sprawdzenia kable lub wymiana. Czujnik wału rozrządu do sprawdzenia kable. I tak jak wyżej pisano akumulator.
Przekierowanie