30-11-2014, 01:21
Witam wyskakują mi nast. błędy:
17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal
P1444 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-00 - -
16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High
P0343 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16946 - System Voltage: Too Low
P0562 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Po usunięciu zostają jedynie:17524 oraz 17852. Po przejechaniu kilkuset kilometrów wszystkie jednak wracają. Auto zagazowane od dwóch lat na stag4, wtryski hana zielone. Rzecz w tym że jeżdżę na 'checku' odkąd został założony gaz. Nigdy zbytnio on mi nie przeszkadzał ale w ostanim czasie auto wyrażnie straciło na mocy i zwiększyło się spalanie tj. min 13,5l max 20l(lato po mieście+klima oraz np.6 osób+przyczepka mocno załadowana). Można powiedzieć że to nie dużo ale to moja druga Alhambra z tym silnikiem i w poprzedniej nie miałem takiego problemu oprócz palącego się checka który pokazywał sie sporadycznie i sygnalizował złą mieszankę. Gaz teoretycznie wyregulowany dobrze, 'spec' twierdzi że idealnie ale nie daje mi spokoju to że błędy wyszły po zagazowaniu. Pytanie jest takie czy szukać winy tych błędów w inst. gazowej czy wymiana sondy+egr (Czytając na forum wszystko by na to wskazywało). Może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam.
17852 - Potentiometer for EGR (G212): Implausible Signal
P1444 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Open Circuit
P1116 - 35-00 - -
17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low
P1103 - 35-00 - -
16727 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too High
P0343 - 35-10 - - - Intermittent
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
P0134 - 35-10 - - - Intermittent
16946 - System Voltage: Too Low
P0562 - 35-10 - - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
Po usunięciu zostają jedynie:17524 oraz 17852. Po przejechaniu kilkuset kilometrów wszystkie jednak wracają. Auto zagazowane od dwóch lat na stag4, wtryski hana zielone. Rzecz w tym że jeżdżę na 'checku' odkąd został założony gaz. Nigdy zbytnio on mi nie przeszkadzał ale w ostanim czasie auto wyrażnie straciło na mocy i zwiększyło się spalanie tj. min 13,5l max 20l(lato po mieście+klima oraz np.6 osób+przyczepka mocno załadowana). Można powiedzieć że to nie dużo ale to moja druga Alhambra z tym silnikiem i w poprzedniej nie miałem takiego problemu oprócz palącego się checka który pokazywał sie sporadycznie i sygnalizował złą mieszankę. Gaz teoretycznie wyregulowany dobrze, 'spec' twierdzi że idealnie ale nie daje mi spokoju to że błędy wyszły po zagazowaniu. Pytanie jest takie czy szukać winy tych błędów w inst. gazowej czy wymiana sondy+egr (Czytając na forum wszystko by na to wskazywało). Może ktoś miał podobny problem? Pozdrawiam.