Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sharan 1.9 TDI po wymianie turbiny (drugiej) na zimnym silniku kopci
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Kopci jakieś 15 sekund potem jast ok.(tylko na zimnym ciepły ok) silnik AUY 115KM
Uzupełnij profil to się może dowiemy z którego roku to twoje cacko ...
może wtryski może pompowtryski bo świece to przy tej pogodzie to nie
A oleju nie bierze ?.
i czy płyn chłodzący masz czysty ?.
popatrz odpisz pomyślimy ...
Napisz jakiego koloru jest dym
czarny ,niebieski ,czy biały.
Rok 2002 świece ok płyn czysty olej ok.
olej ok bo może za mało kilometrów przejechane po wymianie turbiny około 500
dym jest chyba niebieski
uszczelka pod głowicą była robiona przebieg około 220000
sadze ze masz kolego kumeczki na pompowtryskach do wymiany tez tak mialem na zimnym silnku po wymianie problem znika . drobna wymiana wiecej roboty.moze byc trz ze masz troche wiecej niz normalnie oleju w przewodach od turbiny przez intercooler agr i dolot.opary oleju moga sie na dolocie zbierac.
marrioz
Tak na marginesie odnośnie silnika i jego mocy w niemieckim brifie mam napisane 103KW a mechanicy twierdzą że ma 85KW i kto ma rację?
Halo! jest tam ktoś?
rafik114, spokojnie jak ktoś będzie znał odpowiedź na Twoje pytanie to na pewno napisze, cierpliwości.
(07-07-2011 18:20)rafik114 napisał(a): [ -> ]...w niemieckim brifie mam napisane 103KW a mechanicy twierdzą że ma 85KW i kto ma rację?

zerknij kolego na załączoną tabelę z danymi fabrycznymi.... widnieje że jeżeli masz AUY to 85kM i 115KM
[attachment=353]
A co na nadkolu naklejone i w książce napisane ?.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie