Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: 1.9 tdi 1Z spadek mocy
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Małe pytanko do znawców.
Przy około 100km/h łapie spadek mocy. Po odpuszczeniu gazu i ponownym dodaniu ciągnie znowu ale tylko przez chwilkę i znowu spadek mocy tak jak by wchodził w stan awaryjny. Z przyczepą dzieje się tak przy około 90km/h. Im większe obciążenie tym przy mniejszej prędkości się tak dzieje. Z przyczyny zatarcia się musiałem wymienić silnik. Dawcą był golf3 . Przed przekładką golf był na chodzie wiec mogłem go sprawdzić. Silnik w super stanie. Normalnie cukierek. Przerzucony wraz z całym osprzętem. Jazda próbna i wielkie rozczarowanie. Spadek mocy jaki był na poprzednim silniku taki sam jest na tym pomimo że w golfie chodził jak marzenie. Przełożony z całym osprzętem wiec CO JEST PRZYCZYNĄ?????
Może pomieszałeś wężyki podciśnienia. Zawór sterujący turbo został twój czy brałeś z golfa??
Został mój. Wężyków nie przekładałem.
To może być przyczyną zamiana wężyków?
Oczywiście jak najbardziej. Nawet mała nieszczelność może powodować takie cuda.Luknij na ten zaworek i wężyki co idą do niego.
[Obrazek: attachment.php?aid=3180]
Dzięki. Jutro popatrzę i dam znać.
Tu masz schemat podłączenia wężyków:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...2#pid62912
(10-11-2014 12:16)moherydz napisał(a): [ -> ]Tu masz schemat podłączenia wężyków:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...2#pid62912
Wlasnie mialem podpowiedziec koledze tomtomkaz aby zlapal kontakt z Toba bo na pewno bedziesz mial ---a tu prosze. Jestes niezawodny Andrzeju Shy
Dzięki koledzy. Po głębszym przyjrzeniu się wężykom to wszystkie do wymiany i oczywiście nie właściwie podłączone. Wymienię i dam znać co będzie.
PozdroShy
Wężyki wymienione i podłączone prawidłowo. Nie przyniosło to żadnych zmian.
Czy zaworek w przypadku zatrzymania się w pozycji otwarcia ciśnienia na turbinę powoduje to, że turbina daje cały czas na max i przy zbyt dłużym ciśnieniu sterownik przełącza w tryb awaryjny?
Nie bardzo zrozumiałem, sprawdź N75 według tego opisu:
http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...2#pid63432
Chodzi mi o to że jak ciśnienie nie idzie na gruchę turbiny bo zaworek nie puszcza, to po wytworzeniu przy wyższych obrotach silnika nadmiernego ciśnienia przez turbinę, silnik wchodzi w stan awaryjny. I stąd ten spadek mocy...
Stron: 1 2
Przekierowanie