Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Sharan turbina
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam. Czy po wymianie zaworu turbiny tak zwanej gruszki należ jechać na ustawienie geometri ponieważ najpierw samochód bł słaby i mechanik wyczyścił układ turbiny,wtedy samochód zrobił się żywy i dobrze szedł ale padł mi zawór turbiny i samochód znowu był słaby i gdy go wymieniłem nie jest żle ale samochód nie idzie tak jak po wyczyszczeniu układu turbiny.
Oczywiście ze to ważne. To nie jest żaden zawór tylko gruszka, silownik podcisnieniowy. To ten mechanik nie ustawił takiej samej długości? Zrób loga 011 dyn to będzie widać wysterowanie.
cześć jezeli masz turbinę vnt to wyreguluj sztangę pompka na podciśnienie pompujesz aż sztanga dojdzie do ogranicznika i na zegarze ma być 17 jak niema to powtarzasz regulacje sróbka
czy ustawiał ktoś długość sztangi pompką podciśnieniową czy może jest lepszy patent żeby ją prawidłowo wyregulować
Można na czuja, nasuwmiarke, lub pompka podcisnieniowa na -0.65 bara ma się oprzeć o ogranicznik.
spróbuje ustawić długość wg starej ,żeby silnik zbierał się od niskich obrotów należy ją skrócić czy wydłużyć
Skracając zwiększasz doładowanie. Wydłużając zmniejszasz je. Wink
Tak zgadza sie. Turbo musi porpostu sluchac sie ECM. Wystrowanie N75 musi byc w okolicy 65-80% jak dobrze juz cisniesz autem i przyspieszasz majac juz te 3500-4000 obr.
wysterowanie n75 sprawdzę na kanale 11 blok 4
Dokładnie tak. W trybie BS na grupie 11 będziesz miał wysterowanie ~0 - ~100 % i wtedy najlepiej popatrz jak zachowuje się sztanga.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie