Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Ciężko odpala jak jest zimny 1.8T -pompa obiegu wtórnego powietrza?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam.Może ktoś miał podobny problem jak jest zimny(po nocy) to ciężko odpala czy to może być winna pompy obiegu wtórnego powietrza bo nie słychać jej a kiedyś chodziła i było ją słychać.
Wątpię bo często ja się odlacza gdy za głośno halasuje. Ja tez mam problem z gorszym paleniem po nocy, tragedii nie ma, ale na dotyk nie odpala tak jak ciepły
Podłączałeś vaga ?Check nie pali się? Ale poza tym zbiera się fajnie?
auta tez swoje juz maja nalatane wiec nie ma co oczekiwac. TO i tak dobrze. Po nocy to wszystko zimne wiec warunki na zaplon sa duzo gorsze. Zakladam ze swiece nowe, ulad zaplonowy nowy, kable czy tam cewki na swiecach tez nowe ori nie jakies tandety z zamiennika. Moze tez wtryski sa zabrudzone nieco. Trzeba szukac wymieniac i wykluczac mozliwe przyczyny.
JEsli jest gaz to tez bedzie gorzje odpalal ale to chyba wiadoma sprawa jak sie ktos decyduje na LPG.
Dlaczego niby ma gorzej pali jeśli masz gaz?
przeciez to inne paliwo jest co nie, inne ma walsciwosci itd. inny jest nagar na swiecy inny w komorze spalania itd. Nawet ECM sie adoptuje do spalania lpg bo jezdisz na lpg raczj ewiecje jak na pb.
Zapala się na benzynie a po rozgrzaniu przełącza na gaz .
Nie ma żadnej różnicy czy ma gaz czy tez nie.
też nie bardzo czaję co gaz ma do tego?
jeżeli pompa obiegu wtórnego padła to check powinien się zapalić
podłącz vaga i sprawdź czy nie ma błędów a jeśli są to jakie?
U mnie np był błąd przepustnicy i czujnika położenia wału. Na zimnym trochę gorzej odpala niż na ciepłym.
Witam.Zamykam temat.

Przyczyną jest reduktor gazu w którym przepuszcza membrama i podciśnieniem dostaje się do kolektora ssącego i ciężko pali ze względu że nie jest w stanie przepalić takiej ilości paliwa.
Stron: 1 2
Przekierowanie