Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Ksenony - słabo świecą krótkie. Barwa światła, odbłyśniki.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
(27-10-2014 10:29)robertkol napisał(a): [ -> ]
(25-10-2014 17:25)wurba napisał(a): [ -> ]Nie miałem większego problemu z wyjęciem odbłyśników. Kluczyk nasadowy 7-mka na elastycznym przegubie, dużo ostrożności i trochę sprytu w palcach Big Grin

Więc można wyjąć odbłyśnik bez rozklejania lampy?


Tak
Męczy mnie jeszcze jedna sprawa z ksenonami, która dotyczy poziomowania. Otóż jedna lampa czasami się poziomuje, czasami widzę, że coś tam próbuje, ale bez skutku, a czasami - chociaż rzadko - nic, natomiast druga lampa w ogóle nie wykazuje chęci współpracy. Problem jest w silniczkach? Czy Czujniki poziomowania działają na każdą lampę z osobna i tu może być problem?
Silniczki
jak wesoł mówi, ja mam dwa nowe Big Grin próbowałem je reanimować ale na krótko to pomogło, ori nowe po 40 zł wyrwałem, poszukaj w moich postach gdzies o numeracji pisalem
A może problemy ze stykiem na kablach? Spróbuj na krótko.
Znalazłem trochę czasu więc zabrałem się za demontaż lampy żeby ocenić stan odbłyśnika. Po wymianie żarówek na oryginalne poprawa była zauważalna, lecz nie byłem pewien co do jakości odbłyśnika. Jak Koledzy wcześniej pisali, można zdemontować soczewkę bez rozklejania klosza, mi zajęło to sporo czasu, bo nie miałem odpowiednich kluczy, ale przy ich posiadaniu cała operacja wymiany odbłyśnika zajęłaby pół godziny. Przekonany byłem, że są co najwyżej zżółkłe od temperatury, ale zdziwiłem się bardzo gdy rozebrałem soczewkę.
Zdjęcie przedstawia nalot na szkle, który przetarłem lekko palcem:
[attachment=3223]
Kolejne zdjęcia przedstawiają "spalony" odbłyśnik:
[attachment=3224]
[attachment=3225]
Rozebrałem soczewkę lewą, która świeciła słabiej, w miejscu wypalenia nakleiłem samoprzylepną folię aluminiową, rozwiązanie tymczasowe. Zdjęcie nie oddaje efektu, który widać w rzeczywistości. Jest znaczna poprawa. W związku z tym zapadła jednoznaczna decyzja, regeneracja odbłyśników.
[attachment=3226]
Zamieniłem także silniczki stronami, i nadal działa tylko lewa lampa. Zauważyłem, że ruchoma część klosza "obwisła" i ociera dołem o obudowę. To jest przyczyną braku poziomowania, gdyż klosz "zacina się". Mam pomysł na rozwiązanie tego problemu, ale opiszę go gdy się z tym uporam Wink
Jednak problem jest inny z poziomowaniem niż napisałem wcześniej. Oba silniczki są sprawne, kolejny raz zamieniłem je miejscami i działa tylko lewa lampa, i to tylko częściowo, bo po obciążeniu bagażnika tylko trochę światło schodzi na dół. Rozebrałem silniczki myśląc, że zacięły się i przewinąłem je ręcznie do około połowy. Po podłączeniu ten w lewej lampie od razu powrócił do poprzedniej pozycji. Styki na kostkach wydają się być ok. Rozważyłem adaptacje ksenonów i tutaj pojawił się kolejny problem. Nie mogę do końca połączyć się vagiem. Zamieszczam zdjęcie z VCDS Lite, ale ten sam problem jest w VAG 311 i VAG 409. Wszystkie możliwe błędy wykasowałem, pozostał jeden, który mówi o nieustawionych światłach, ale to właśnie robi się adaptacją. Czy ktoś wie jak z tym sobie poradzić?
[attachment=3228]
kolego mialem ten sam problem!!!! problem tkwi w odbłysnikach prosta wymiana !! koszt 200 zl regeneracja hubert cugier na allegro wpisz odbłysnik sharan alhambra po wymianie światła nie do poznania !!!! polecam naprawde walczylem z tematem xenonu juz dwa lata
. jakbys potrzebował pomocy w wymianie służe instrukcją!!
Miałbym prośbę ktoś ma jakaś krotka instrukcje jak wyciągnąć reflektory Smile Jakies fotki ?
(01-12-2014 09:08)kamil-141 napisał(a): [ -> ]Miałbym prośbę ktoś ma jakaś krotka instrukcje jak wyciągnąć reflektory Smile Jakies fotki ?

Reflektor przykręcony jest czterema śrubami, dwie u góry pod czarnymi kapslami, dwie na dole, zobaczysz je gdy poświecisz latarką. Górne odkręcasz, a dolne wystarczy poluzować. Potrzebny jest TORX T25, do dolnych śrub niezbędny długi, tak z 20cm poza rączką (ja używam przedłużek). Tym samym torxem odkręcasz 4 śruby od góry na atrapie chłodnicy. Trzeba ją odgiąć, żeby wyjąć lampę. Po stałej walce z ksenonami mam już wprawę i lampy demontuje w 7 minut Wink Chciałem pokazać na fotkach, ale w tej chwili nie dysponuję żadnymi.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie