Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analizę logów Alhambra 1,9
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Logi zrobione ze względu na odgłos powietrza z okolic przewodów intercoolera, tak jakby nawet z ich środka tzn. nagłe walnięcie powietrza od ok. 1700-2000 obrotów tylko biegi 3,4,5

DYNAMICZNE:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_190402.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_190403.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_190404.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_190405.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_190406.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_190407.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_190401.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_190400.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_190399.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_190398.html
Przeplywka zaniza. Może dziura za nią albo ona kończy żywot.
Dzięki za info a co do turbo troche nie za dziwnie niskie te wartości? i po jakich wartościach doszłeś że to przepływka pada który log? Wink
w 003 masz podane dl aMAF jaka jest żądana wartosc i jaka jest aktualna. Ponizej to znaczy ze zaniza. Jak zaniza to albo przeplyw powietrza jest niewielki albo jest dziura w wezu i bokiem sobie zasysa a nie przez filtr powietrza i przeplywke.

Turbo pompuje tak prawie dobrze ale nie ma tragedii. Moze sie cos przycina deczko WG albo elektrozaworek szwankuje lub gruszka juz troszke podkorodowala. Pisze jakie sa mozliwe przyczyny bo nie wiem co bylo robione. Ja takie rzeczy jak elektrozaworki mam przesmarowane, gruszki przeropowane wiec u siebie w razie co to moge te elementy raczej wykluczyc choc teraz mam inne turbo ktore raczje nie cierpi na takie dolegliwosci jak zapiekanie sie kierownic czy jakeis inne problemy suszarek GT.
Tutaj chyba u mnie jest odwrotnie bo w logach statycznych 003 MAF (actual) 240-340 mg/R zawyża znacząco wartości bo jest zdrowo powyżej 400, a norma to 240-340. Zaworki są ok bo podmieniłem je od siostrzanej wersji... Teraz zajme sie GRUCHĄ. Pompa Vacuum jest również ok. Najgorsze jest te uderzenie powietrza w okolicach przewodów, taki głośny łoskot, szuranie. Przewody były na milion sposobów patrzone. Jak np. rozepne przewód od intercoolera lub ten czujniczek temperatury w kolektorze to tego dzwięku nie ma, ale wtedy zaczyna walić dymem z rury. Jak wszystko poskładane to przy ruszaniu takim normalnym, nie gramolnym to na biegach 3,4,5 powietrze, jakby w przewodach wirowało. Nic bede szukał dalej przyczyny. Tak normalnie to auto się zbiera, dobrze odpala. Nie pali dużo, ostatnio w 7 osób na trasie ok 7 litrów.
Nie czytasz uwaznie co pisze. Nie przewody powietrzne na IC tylko przed turbo a za przeplywką czyli poczatek ukladu powietrznego.

To tak ma byc z tymi wartosciami przy starycznych. TO czy to bedzie 300 czy 400 czy 500 nic nie zmienia. Wazne z ejest powyzej zadnaego. Wszystko co ponizej zadanej wartosci to bedzi eskutkowac tym ze ECM przytnie dawke paliwa bo dostaje informacje ze silnik nie dostaje powietrza. Pomyśl chwile. Jesli turbo pompuje to jest cisnienie co nie. Co w pryzpadku kiedy katalizator bedzie zapchany lub np krzywki na walku rozrzadu sie wytrą i zawory beda sie ledwo ledwo otiwerac ( wydechowe)?? Nie bedzie sie silnik opróznial ze spalin wiec powietrz enie ebdzie tez uchodzic do silnika to co napompuje turbo wiec teoretycznie turbo niby pompuje cisnienie ale tak naprawde nie ma przedmuchu przez silnik i przeplywka bedzie tez wartosci niskie wskazywac mimo ze dobra jest. Po to jest wlasnie miedzy innymi przeplywka by takie rzeczy wychwycić. Czyli nie wychodzac z domu stwierdze czy masz zapchany kat a normalnie musial bys go pruć i wybebeszać co nie?
W dynamicznych ci MAF ucina wiec tu skrecenie sztangi nie pomoże. Zauwazylem tylko ze cos bylo rzebane przy turbo bo jest wysterowanie N75 nie na pozioie 70-80 % tylko nieco nizej ale to i tak nie ma tragedii.

Ostatni raz ci mowie ze problem lezy w przeplywce lub to co pisalem. i tu nowe turbo prosto z fabryki garretta nie pomoże.
Dzięki z tego co zrozumiałem czas na inspekcję Katalizatora i Przepływomierza. Gdybym o czymś zapomniał to popraw mnieSmile

DziękiWink
póki co przeplywomierz podmień i zrob loga to bedzie wiadomo co zaniaz wartosci czy sama przeplywka byla dziabnieta czy gdzies jakas mala dziura w rurach.
Stron: 1 2 3
Przekierowanie