Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: wymiana turbo z AUY na ARL
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam
mam turbo na wykończeniu i chciałbym wymienić na turbina z silnika ARL,
trzeba odrazu grzebać coś w sofcie żeby to jeździło ?
nie trzeba komputerowi to obojetne czym steruje byle by zgadzalo sie cisnienie zadane z rzeczywistym. Generlanie po co ci suzara od ARL. Nie dosc ze droga to jeszcze ciezko takie dobre trafic na rynku. Ma tez inna czesc goraca wiec w razie awarii zmiennej geo to jestes z reka w nocniku. A tak czy siak niewykozystasz potencjalu tej suszary na reszcie gratów seryjnych w tym AUY.
intercooler zmieniony bedzie za niedługo, potem soft i.t.d
a co ci przeszkadza seryjny intercooler??

Co z reszta jak pompki, przeguby, dwumas?? I tak nie wykozystasz w pelni suszary ASZ wiec po co ARL- naprawde nie rozumiem??
ASZ'a kupisz za polowe ceny ARL no chyba ze masz jakas na oku nie regnerowana nie dotykana ARL za 500 zl to okej wkladaj nie ma problemu tylko i tak nie bedzie wykozystana.
nie mam nic na oku szukam, jeśli chodzi o dwumase i przeguby przyjdzie kolei i na ich wymianę . z ceną masz racje dużo tańsza od ASZ.
jeśli chodzi o podłączenie ty tylko wąż do intercoolera trzba wymienić ?
nie tansza od ASZ tylko drozsza od ASZ taka ARL'owska suszara.

Waz mozna wymienic na inny na taki na szybkozlaczke badz poporstu przerobic. Bylo o tym na forum pare razy. Wszystko zalezy od tego w jaka moc celujesz. Co chesz uzyskać. Zadaj sobie najpierw takie pytanie a potem bedziemy dyskutowac co i jak i za ile. Po moejmu to niepotrzebnie brniesz w koszty no chyba ze dasz inne pompki, dwumas albo od BTB albo jednomas, przeguby tez raczje dlugo nie pociagną jak bedzie mega moc. ALbo chesz ladowac w auto kase powiedzmy 600-800 zl plus chips i masz 160-170 koni albo ladujesz 3000 zl i masz moc 190 koni albo ladujesz cos podobnie i celujesz w moc powyzej 2xx koni.
160-170 km wystarczy na razie, przeróbka nie wchodzi węża nie wchodzi w grę musi wyglądać na orginał. dwumase chciałem założyć od BTB. pompki jak padną te co mam wymienię na mocniejsze
no jak tam sobie chesz. Niekidy weze takie sa dosc drogie i kosztuja po 200-300 zl w uzywce. Trzeba by sprawdzic dokladnie. Poza tym nie sa szczlene i czasami potrafia spadac. Polaczenia na opaski sa lepsze.
dwumas od btb to jakies 2400 zl. pompki tez z ponad kafla albo i wiecej.
allegro
dla mnie to wsio ryba ale te barany na stacji diagnostycznej będą się czepiać od nowego roku
to jest rura od rury metalowej do samego IC owszem z SGA z silnikiem ASZ lub BTB. TO co pisza na aukcji to nie wierz bo ja tez moge wystawic rozne rzeczy. Ta od turbo to malutka rurka. Generlanie moze nie jest taka droga w uzywce bo nowa wystepuje jedynie z ta metalowa i wtedy nie jest tania. Mi tam raczej zalezy na niezawodnosci ale jak sie upierasz to twoja sprawa.
Co ty sie tam boisz na przegladzie. Takich rzecyz to nawet nie ma prawa sie przyczepis. Ja juz nie mam nawet katalizaotra Polowe wydechu mam z nierdzewy i sie nie boje.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie