Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Swap/upgrade hamulców
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Witam
Jestem po wymianie przednich hebli z 300mm na 313mm.
Powiem szczerze, że poza wyglądem brak przesłanek do wymiany.. porównałem klocki obu wariantów i
Nie wiem dlaczego nie wchodzi cały post...Dodgy
Powinien normalnie wchodzić. Cos musiales robic nie tak.
od 300mm są minimalnie większe! Mówię o powierzchni ciernej nie budowie całego klocka. Różnica jest taka, że powierzchnia pracy klocka w 313, jest odsunięta od środka koła o 13mm, to tyle. Jeżeli ktoś chce coś zrobić z hamulcami, polecam ew. wymienić tył, tu różnica jest duża, ale poza kpl. hamulców to. tarcze, zaciski, jarzma i klocki, trzeba wymienić także wahacze... (inny rozstaw i rozmiar śrub).
Pozdrawiam
to teraz jest wazna wielkosc tylko klocka a tarczy juz nie. Ciekawe te teorie sa. Ciekawe na jakiej uczelni takie serwuja czy to moze jakeis wlasne wymysly w garażu.
To jak to już jest, opłaca się robić swap z 300 na większe?
300mm ATE PD nie jest dostępnę, a jak wygląda sytuacja z 313?
Podchodzą w ogóle jakieś ATE PD do sharana, choć by po lekkich modyfikacjach z innego samochodu?
Nie zgodze się z kolegą piotto0 , chińskie oponki sobie chwale Big Grin 245/35r19 nie do zajechania Big Grin a i przyczepności nie brakuje Big Grin
Zmieniał już ktoś hamulce na większe? Seryjnie mam tarcze 300mm/268mm. Czy jest różnica w hamowaniu z tarczą 313mm, czy od razu zakładać tarcze od ML-a 330 i zaciski od Boxstera lub Touarega/q7/Cayenne + tył 294mm. mam felgę 17" i chcę przy niej zostać.
Było o tym parę razy wspominane. Chyba sision zakończył swap hamulców. Ale odrazę ci mowie ze jeżeli nie targasz przyczep ciężkich i nie masz pod maską ze 250-300 koni to nic ci nie da. Hamowanie tutaj uwarunkowane jest przyczepnoscia opony do asfaltu. Jeśli nie zagotowales kilka razy hamulców to nic tym nie zyskasz poza wyglądem i kosztami. Zobacz ile kosztują tarcze i klocki od porche czy od takiego audi. Od esek czy erek tarcze przednie potrafią kosztować po parę tysięcy.
Za duze hamulce tez niosą pewne negatywne skutki uboczne.
Nie jest to droga impreza, a chce wiedzieć jak się sprawują hamulce 313mm vs. 300mm. Jeżeli 313 dają radę to ok, jak nie to opcja 330 + zaciski od twaroga. Na początek hamulce + zawieszenie, a później "letkie" zmiany BTB na BTB++ Big Grin
Ja mam 288 mm i pod maską 202 konin 445 Nm i nigdy hamulców nie zagotowalem a nie jeżdżę jak emeryt a raczej troszkę jak lekki swir.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Przekierowanie