Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Uszkodzone pompki?!?!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ciąg dalszy kłopotów z moim niesamowitym wozem!!!!! Mechanik(kompletny inbecyl!!) zmienił mi silnik na taki sam tylko trochę nowszy(AUY)Nie dość że się z tym męczył tydzień to jeszcze auto pochodziło przez godzinę na warsztacie po czym nagle zaczęło chodzić jakby na 3 cylindrach,ma około 550 obrotów silnika w dodatku nie reaguje jak się wciska pedał gazu.Mechanik oddał pompowtryski do kolesia co się tym zajmuje i się okazało,że 4 wtryski są zepsute!!!Mechanik twierdzi,że jest to wina tego,że były już słabe a jak dostały lepszy silnik to się do końca rozleciały,jest to mozliwe????Na starym silniku chodziło wszystko perfekcyjnie.Dzięki za każdą radę pozdroSmile
(30-09-2014 11:07)LukaszWRC napisał(a): [ -> ]!!Mechanik twierdzi,że jest to wina tego,że były już słabe a jak dostały lepszy silnik to się do końca rozleciały,jest to mozliwe????
Hahahaa> Fajny dowcip Big GrinBig Grin. kurde temat jak rzeka.Ale skąd sie dowiemy co on tam porobił?,co pozmieniał? z jakiego motora co gdzie włożył?. Jaki motor miałeś wcześniej, bo w profilu masz taki sam AUY?????
Masz jakieś błędyna vag??
Na vagu błędów żadnych nie ma,prócz błędu abs ale to chyba nie jest wina tego.Silnik miałem AUY i taki sam zakupiłem.Wtryski podobno były sprawdzane w tamtym tygodniu przed włożeniem do nowego silnika i były jeszcze nawet okej.
A moze wtyczki moze instalacja cos ? A jak temat idzie dalej zakupiles pompki ? Czy te regenerujesz ?
Czemu słupek wymieniales?
Chłopakowi padła UPG. Opisywał to niedawno w innych postach.
Ja też miałem problemy z wtryskami po wymianie uszczelki, auto nie miało kompletnie mocy, komp pokazywał spalanie na poziomie 16l.
Komp nie pokazywał żadnych błędów i wszystkie wartości na pompkach były w miare ok., mech 2 razy ustawiał pompki bez skutku. Dopiero jak podmieniłem wszystkie pompki auto ożyło.
Ile mnie to dodatkowo kosztowało kasy i nerwów nie będę już pisał.
Łukasz co ci pisalem jak pytales czy wymienaic silnik? Qiwdzialem z ebeda araz problemy. A z tym co piszesz o mechaniku to kolego odrazu ci mowie ze masz tam niezlego gamonia i patałacha. Tego inaczje nie mozna nazwac. Kompletnie nie ma pojecia o naprawie silnikow tak prostych i tak znancyh jakimi sa tdi czy to na pompei czy to na pompowtryskach.
Slupek nei ma to nic do rzeczy. Ta wymiana nie miala kompletnie sensu. Przelot 400 tys to tak jak ci pisalem silnik zaledwie dotarty czyli idealny. Wiekszosc tu ma auta z przelotem po melona bo nawet o tym nie wie i auta jezdzą.
Co co diagnozowania pompek i jak sie to robi to juz tu bylo mowione pare razy. To ze twoj mechanik tego nei umie, nie wie albo mu sie nie chce to ja juz nie wnikam. Ty wybrales sobie miejsce naprawy.
Gdybym tylko wiedział,że to taki nieudacznik;/;/;/ Trudno to tylko $$$ dzisiaj mój Sharan jedzie do innego kolesia podobno ogarniętego i założy mi jakieś pompki podobno,że eleganckie,zobaczymy!Pozdro
Ciekawe. Tak na półce leżą u niego i czekają akurat pompki do auy nie od paska czy golfa?
Ja bym się zapytał o numer tych pompek aby gostka wyczaić co ma zamiar tam pchać żeby nie było zaś niespodzianki i pchania kasy w luft.
Stron: 1 2
Przekierowanie