Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Wczoraj rakieta - dzisiaj wół. Dlaczego?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Witam.

Od dość dawna obserwuję w swoim Sharanie pewne zjawisko, aż w końcu postanowiłem spytać Was dlaczego tak się dzieje.

Mianowicie załóżmy że wczoraj po nocnym uruchomieniu samochodu ma on osiągi takie, że sam rwie się do jazdy po nawet delikatnym wciśnięciu gazu. I tak jest niezależnie od tego ile razy dziennie się go zgasi i zapali i ile km przejedzie danego dnia - osiągi są takie same - rakieta. Po takim dniu jazd auto zostaje garażowane.

Nazajutrz zostaje ponownie uruchomione i od samego początku przyśpiesza jakby co najmniej 30 koni poszło w pole - również niezależnie od tego ile razy dziennie zostanie zgaszone i uruchomione - niezależnie od tego ile km przejedzie.

Czy ktoś racjonalnie może mi wyjaśnić zaistniałe zjawisko dlaczego tak się dzieje Huh

Paliwo te same, nie została dotankowana nawet 1 kropla. Kompletnie nic nie zostało też robione w silniku / zawieszeniu itp.

Są takie dni, że kilka dni pod rząd jest rakieta, żeby dnia następnego jechać jak wół, albo na odwrót - dlaczego tak się dzieje Huh
zrob logi dyn kiedy jest zmulony. Grupy 003, 008, 011. Najlepije kazde osobno na 4 biegu od 1200 obr tak do choc 3500
Niestety nie mam dostępu do VAGa więc z logami będzie duży problem. Wiem - to mocno komplikuje sprawę.
A skanowałeś przez OBD?
Jaśniej poproszę Smile Nie jestem mechanikiem i nie wiem co to OBD, ale jeśli chodzi Ci o podłączenie pod komputer w celu sprawdzenia błędów to tak - był podłączany i żadnych zapamiętanych błędów nie ma.
postaraj sie o te logi to bedziemy mogli powiedziec co jest przyczyną. Inaczej to sie raczej nie da.
Postaram się je wykonać, ale nie wiem czy i kiedy to się uda, tym bardziej że to jest przypadłość losowa a " na zawołanie " na 100% nie będę mieć możliwości dostępu do VAG-a. Czy możliwe jest ( strzelając w ciemno ) np że takie sytuacje może powodować zasyfiony EGR, przepływka lub N75 lub ewentualnie zasyfiony dolot Huh Czy w ogóle taka opcja nie jest możliwa i nie ma wpływu na osiągi Huh
Niestety możliwymi usterkami mogę sypać jak z rękawa.
Więc pozostaje czekać na szczęście, że problem wystąpi akurat wtedy gdy będę mógł skorzystać z VAGa. A czy mógłbyś napisać kilka najpopularniejszych / najczęstszych usterek jakie występują z takimi objawami Huh
Kolego zacznijmy od tego kiedy były filterki zmieniane ostatnio powietrza i paliwa
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie