Forum VW SHARAN, FORD GALAXY, SEAT ALHAMBRA

Pełna wersja: Proszę o analize logów VW Sharan AUY
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Pompki to szroty. Problem z wysterowaniem turbo.
Masz na myśli pompowstryskiwacze?
Wysterowanie turbo, czy kwestia regulacji?
Tak pompowtryski. O ile bipy sa dobre co swiadczy ze cewki w pompkach sa okej tak korekcje sa ze tak powiem miażdzące. Pierwsza i druga pompka to masakra ale i czwarta nie jest nic lepsza.
Turbo nie ma kontroli i wstaje pożno. Co jest przyczyna to bylo omawiane wiele razy. ALbo N75 albo wezyki albo pompa vaq slabe podcisnienei daje albo gruszka zasyfiona lub nieszczlena albo geometria w turbo zatarta albo zle wyregulowana sztanga na gruszce. Tu trzeba szukac bo zaden sprzet i znachor nie stwierdzi to nawet najdrozszym sprzetem do diagnostyki.
Na pewno N75 był wymieniany.

Czy późne wstawanie turbo może mieć związek z korekcją pompowstryskiwaczy, czy raczej najpierw sprawdzić pozostałe elementy?
Nie znaczy to że ten N75 jest sprawny. Pompki nie mają nic do wstawania turbiny.
Przekierowanie